angelsound.......

sengepolka

Elsker forumet
i dag kom min etterlengtede angelsound, men akkurat nå har jeg mest lyst til å kaste hele greia i veggen............................åhhhhhhhhhhhhhhhhh..

Jeg finner en lyd langt inni der som kan være hjerte, men jeg syns det virker som det slår så sakte og den er vanskelig å finne............... kan det være en puls??
magen min er stor og jeg skjønner ike hvordan jeg skal finne lille-gull sin hjertelyd, må jeg trykke hardt eller skal man finne det bare ved å føre den over??

Masse oljedritt er jeg innklint i også og nå har jeg liggi, stått, i sofaen, på gulvet og i igangen i 2 timer for å finne lyden, men føler ikke at jeg funnet det jeg forventet...............

%)=¤C FJITU)4oi5iæW¤=¤%¤&%&==!=#I!=!! ARRRRRRRRRRRRRRRG[&:][:@][:@][:'(][:@][:@]

(Ikker jeg hormonell heller.............[8D][8D][8D][8D][8D])

nå er jo du fire uker mer enn meg på vei...

men jeg må trykke nesten litt under kjønnsbenet for å så vidt høre noe[8D]

Ikke bli for oppgitt, vennen! Er visst ikke alle som finner det! Har hørt om folk som ikke har funnet det før i 5.mnd, mens andre finner hjertelyden i uke 9/10! Har du prøvd å presse litt ned mot skambeinet/under skambeinet?

Noen ganger sliter jeg for å finne hjertelyden selv. Noen ganger finner jeg lyden midt på og andre ganger på sida. Hvis lyden går sakte er det nok din egen hjertelyd du hører. Jeg trykker litt, men ikke mye.
Kan tenke meg du er sliten etter 2 timer[8D]
Håper du finner den snart. PS, ikke ha full blære når du leter.

Her er en youtubevideo, så hører du ca hvordan det skal høres ut:

http://www.youtube.com/watch#!v=3ESK1VsbPao&feature=related

det er ikke så veldig lett å finne den enda, men det skal være lett å høre forskjell, du kan sjekke ved å høre ditt eget hjerte først, da vil du med en gang skjønne når du finner babyen,for den er mye raskere, jeg må trykke godt inn for å finne, fordi jeg har ekstra valker der nede, og når jeg var 13 uker, lå den fortsatt ganske langt nede mot skambeinet, ofte ca. midt på jeg finner, ut på sidene er det lett å finne vår egen puls. Du vil nok finne skjønner du, det blir lettere

Jeg tror også det er pulsen jeg hører ute på siden................ det er ihvertfall ikke som min egen hjertelyd, og det er igrunn ganske langt ut på siden.
Jeg har jo også godt meg hud der og prøvd å trykke rimelig hardt, men er redd for å trykke for hardt.
Men hvis man ikke skal gjøre det så skal jeg prøve igjen.

hva slags stilling hadde dere da dere fant lyden?? Stående eller liggende??

beste er å ligge rett ut i senga f.eks. kanskje trekke magen litt inn om du klarer, trykket en del første gangen, og ble litt øm, men når man har funnet 1 gang, er det lettere neste gang, prøv å tippe den litt når du trykker, ned mot  underlivet

her er forresten en link, først hører du meg, så babyen
http://www.youtube.com/watch?v=RzPq1h3DZZQ

tror jeg skal prøve det i morgen [:)][:)][:)]

Jeg har prøvd to ganger å finne den. Lette begge ganger en stund før jeg fant den. Var ca 12,5 og 13,5 uker da jeg lette (Fikk ikke Angelsounden før da, så kunne ikke prøve noe tidligere heller) Fant den ganske langt ned og litt ned på siden. Første gangen på den ene siden og andre gangen på andre siden.
Man hører godt forskjell på babyens hjertelyd og egne pulsslag i det området. Egne er mye roligere. Babyens hørtes ut som en hest som galloperte i vei eller noe :)

Jeg også trykte litt innover for å finne den. Litt ubehagelig egentlig, for hele magen føles litt øm ut for tiden. Og så hjalp det gjerne ikke at man samtidig ble litt stressa av å lete.

Syns d virke som om d e din egen puls du he hørt. Den høres rundt alt den[8D]
men prøv å ligg rett ut og let langt nede. Trykk hardt, e ikkje farligt. Eg e dårlige te å finne den selv så mannen pleie å gjøre d for meg. Eg finne an langt nede, rett ovenfor musa liksom, der d e sånn hardt ben. Ikke gi opp, plutselle hørre du en hest som galoppere løpsk - herligt [:D]

Jeg finner hjerte lyden lett nå, men var litt vanskeligere før...
Finner den på magen rett over skambeinet.
Når du finner hjerte lyden til babyen er du ikke i tvil om at det er babyen sin, så kan høres ut som om du har funnet din egen..
Forresten så ligger jeg når jeg finner den, og jeg er tynn hvis det kan være lettere å finne den den da[8|]..
Lykke til videre med letigen[:)][:)] du finner den nok til slutt.

jeg fikk min i dag =) og var veldig skuffa etter første forsøk...men prøvde en gang til, og da fant jeg den =) Ubeskrivelig....selv om det er nr 2, så er d like fantastisk...blir litt mer virkelig med en gang =)

Back
Topp