Ulve~Mamma
Elsker forumet
Mange som har denne?
jeg har lyst på, men får ikke tak i!!
jeg har lyst på, men får ikke tak i!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Goth.mummy
Sisko: det hadde vært kjempesnilt av deg! jeg sender deg en PM om dette blir tilfelle :)
Starwish: min digger kvikklunsj. Dansa vilt i stad når jeg spiste en :P
Vil ikke ha en angelsound for å bekrefte, men for å koosee meg en gang i blant
ORIGINAL: IkkjeBareMarita
Jeg syns det er noe dritt.. Finner aldri hjertelyden med min vertfall!
ORIGINAL: milo_78
ORIGINAL: Stinius
Ikke for å ødelegge for noen her, men er det ikke denne som kan være skadelig for forsteret eller noe slikt? Har lest det et sted. Og det er grunnen til at jordmor og lege bruker den så lite. Men nå er jeg IKKE sikker altså!!!!
Ja DET STEMMER, jeg ringte föden for et par uker siden,og da snakket jeg med en lege om angelsounden, og hu sa ti ganger på 5 minutter, VÄR SÅ SNILL OG IKKE BRUK DEN, HVIS DU ER GLAD I BARNET DITT, SÅ BRUKER DU IKKE DEN DER.
fant ikke hjertelyden heller med den,
ORIGINAL: milo_78
ORIGINAL: Stinius
Ikke for å ødelegge for noen her, men er det ikke denne som kan være skadelig for forsteret eller noe slikt? Har lest det et sted. Og det er grunnen til at jordmor og lege bruker den så lite. Men nå er jeg IKKE sikker altså!!!!
Ja DET STEMMER, jeg ringte föden for et par uker siden,og da snakket jeg med en lege om angelsounden, og hu sa ti ganger på 5 minutter, VÄR SÅ SNILL OG IKKE BRUK DEN, HVIS DU ER GLAD I BARNET DITT, SÅ BRUKER DU IKKE DEN DER.
fant ikke hjertelyden heller med den,