Angelsound oppdatert

Linn2010

Flørter med forumet
Meg og kjæresten prøvde nettopp angelaound! Trykka an ner i magen mange plasser, men fannt ingen lyd..[:@]
Jaja.. Får vente en til to uker til då..![;)] Fikk jaffal høre mit eget hjerte og min kjæreste sitt hjerte! hehe[:D]

Noen tips om hvordan man får best mulig resultat med angelsound? Hva er den rosa hjerteknappen på midten til? :)

JENTER!!? Brukte vann å d FUNKA :) Fikk høre hjertet, åååå så gøy :D Meg å kjæresten smilte fra øre til øre

Tellte slagene: Ca 156 slag i minuttet :D Er det ikke då man sier at det eg jente ?? hehe ..

Haha, d e d ja! :P Trykka å trykka på an.. ![8D][:D]

Men får prøva ein gong t nå då, vis ikkje d går så får me prøva ein aen dag ;) Eg brukte krem onna?

Alle jeg har hørt her inne har sagt at den ligger til venstre..[:D]

kanskje d er noe i d? verdt å prøve.. den lå på venstresiden hos meg. hihi

Jeg fant hjertelyden for 1 uke siden, og da var den veldig langt ned på venstresiden. Måtte på en måte presse angelsound`en innunder skambeinet for å få til skikkelig bra lyd[:)] Jeg bruker olje. Har prøvd med krem og, men oljen funker best for min del[:)]

JENTER!!? [:D] Brukte vann å d FUNKA :) Fikk høre hjertet, åååå så gøy :D Meg å kjæresten smilte fra øre til øre[:D][:D]

Tellte slagene: Ca 156 slag i minuttet :D

Back
Topp