Angelsound og hjerteslagene til lille

Kristin1988

Betatt av forumet
På fredag prøvde jeg å høre hjerteslagene til peanutten i magen med angelsounden, men hørte kun mine egne.
I dag fant jeg den frem igjen og på første forsøk kom det frem noen nydelige slag :D Det var som en galopperende hest :) Slo den av og prøvde igjen, men da fant jeg bare mine egne rolige hjerteslag så jeg var nok superheldig som fikk høre :) 11+3 i dag :) :) :)

Det er virkelig verdens fiiiineste lyd - så gøy du fant den ❤️ Jeg fant for noen dager siden, men ikke i går - så ble såååå glad når jeg fant den ett lite øyeblikk i dag ❤️ Nå skal den ikke brukes på ei uke minst, har jeg bestemt meg for, selv om det er deilig å høre - såååå skummelt når jeg ikke fant plutselig :nailbiting:

Eg synes det er vanskelig og finne den skikkelig denne gangen.Er 13+3 idag men får bare høre små glimt av hjerteslagene..Men datteren min er veldig fornøyd om det bare er korte glimt :)

Det er jo fortsatt tidlig :) Babyen har god plass i livmoren og derfor forsvinner nok hjertelyden når den beveger på seg inni der. Vi får være glad for hvert glimt vi får :D

Har veldig lyst til å prøve med den jeg har, men tørr ikke enda! Redd for å ikke finne den og da gå rundt å bekymre meg unødvendig over det..

Har lest at det ikke er bra å bruke dette for mye.. Skal visst være forstyrrende for barnet eller noe, men jeg aner egentlig ikke om dette stemmer..

Har veldig lyst til å prøve med den jeg har, men tørr ikke enda! Redd for å ikke finne den og da gå rundt å bekymre meg unødvendig over det..
Det er ikke alltid lett å finne den, så er fort d skaper mer bekymring enn nødvendig;) greit å vente om man vet man blir mer urolig av ikke å finne den:shy: hørte mest min egen puls når jeg hadde en, :phar ikke en sånn nå lengre:p

Når det kommer til bruk, noen som vet hva som er for mye?
De bruker jo ctg som sjekker på samme måte på sykehuset, både 2-3 ganger om dagen.

Det er ikke alltid lett å finne den, så er fort d skaper mer bekymring enn nødvendig;) greit å vente om man vet man blir mer urolig av ikke å finne den:shy: hørte mest min egen puls når jeg hadde en, :phar ikke en sånn nå lengre:p
Ja det jeg også tenker! Blir nokk å vente litt til :D

Back
Topp