AngelSound doppler

stjerneskuddet

Forelsket i forumet
Hadde doppler forrige svangerskap (men solgte alt da jeg IKKE skulle ha flere barn / fødsler) hehe.. Og veldig god erfaring med det! Lyst på denne gangen og. Utrulig kjekt å ha om magen er litt rolig en dag. Flere som ønsker det?

http://www.angelsounds.no/

Tanta mi har en vi skal låne <3 Hadde det ikke sist, men denne gangen vil jeg virkelig ha det! :)

En sånn SKAL mannen gi meg til jul....... :p

Jeg brukte den en del frem til jeg kunne kjenne sparkene. Veldig beroligende når du finner hjertelyden, men kjempestress om du ikke finner den med en gang. Gleder meg til å bruke den igjen. Er det rundt uke 12 man kan begtnne å bruke de?

Jeg brukte den en del frem til jeg kunne kjenne sparkene. Veldig beroligende når du finner hjertelyden, men kjempestress om du ikke finner den med en gang. Gleder meg til å bruke den igjen. Er det rundt uke 12 man kan begtnne å bruke de?
Mener det stod rundt uke 12 ja :)

Bli kjent med din ufødte baby og lytt når du ønsker på babyhjertet som banker - en fantastisk opplevelse for den kommende mor og far!

Fra ca uke 12 kan du høre babyens hjertelyd og andre lyder, som hikking og sparking.
Du kan også spille av hjertelyden og dele den med familie og venner via email/ipod eller ta den opp for senere å spille av for barnet.
AngelSounds gir deg både en trygghet og nærhet til ditt ufødte barn i svangerskapet. AngelSounds er både CE og FDA godkjent og er trygg å bruke for både mor og barn.
AngelSounds - markedets ledende dopplere!

xsmile5 Obs, jeg bestilte den bare jeg xsmile9 Får være en jukegave fra meg selv, får speilrefleks kamera av mannen, så kan vel ikke forlange så mye mer en det

Jeg fikk med mannen forrige svangerskap!! ;) GULL VERD! den ligger i ei skuffe og venter på å bli børstet støv av!! ;)gleder meg til å ta den i bruk om en stund! :)

Bruker bare vanlig olje jeg. :)hører ikke så mye uten olje, mye lettere å få den til å gli over magen, og slepper (så mange av) skurrelydene.. :)

Det høres veldig koselig ut, å kunne høre fosterlyden hjemme! :-)
Men tror jeg kommer til å bekymre meg, om jeg ikke skulle klare å finne lyden selv.
Så selv om jeg kunne hatt veldig lyst på, tror jeg kanskje jeg får nyte lyden hos jordmor istedet! :-)
Men det var jo en veldig fin pris da! :-)

Det høres veldig koselig ut, å kunne høre fosterlyden hjemme! :)
Men tror jeg kommer til å bekymre meg, om jeg ikke skulle klare å finne lyden selv.
Så selv om jeg kunne hatt veldig lyst på, tror jeg kanskje jeg får nyte lyden hos jordmor istedet! :)
Men det var jo en veldig fin pris da! :)
Slik tenkte mannen også.
Men jeg kommer ikke til å kjøpe den selv, det får bli opp til mannen ;)
Nå har han fått ønske av meg så får vi se hva nissen bringer :p

Slik tenkte mannen også.
Men jeg kommer ikke til å kjøpe den selv, det får bli opp til mannen ;)
Nå har han fått ønske av meg så får vi se hva nissen bringer :p

Spennende å se hva nissen kommer med da! :-)
Du får være snill, så ordner det seg sikkert! :-)

Back
Topp