Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
samme her 10+2 i følge menstermin.
iitt skummelt, men håper på å finne noe snart. hørt at det er lurt å leite langt nede ved skambeinet og ut mot hofteområdet.
Står på den at den fungerer fra uke 14-16, så ikke bli engstelig ennå..
Prøvde min i går.. 9+1.. Måtte jo sjekke men fant ikke noe..
Prøv igjen om noen uker
Sniker. Jeg prøvde fra uke ni og fant ikke noengang. var hos lege i uke tolv og så hvor hun fant. Først da klarte jeg å finne den på egenhånd, og likevel ikke alltid hver gang. Sitter med fin baby her nå
Det er jo veldig tidlig. Jeg er innlagt på sykehuset og de har gitt beskjed om de ikke bruker doppler på meg da det kan være vanskelig å finne hjertelyden. Så legg den bort så lenge du
Jeg fant når jeg var 9+1 og jeg måtte ha proben helt nede ved skambenet. Begynn på midten og gå veeeeldig sakte ut mot siden. Jeg fant bittelitt til venstre for midten. Prøv også å vende proben litt nedover/bak skambenet. For dere som ikke har hørt fosterlyd før er det også kjekt å søke etter lyden på feks YouTube, da vet man hva man lytter etter
Vi har også vår egen puls på begge sider ut mot hoftene.
Jaaaa!!! Har prøvd noen uker nå uten hell, har ikke vært bekymra. Men når jeg fant den idag bjunte jeg nesten å gråte! Det er jo noe inni der!!
Er 11 uker i morgen
Var ikke meningen å ødelegge tråden din. Var ikke det spor bekymra selv om jeg ikke fant den, bare morsomt når det skjedde. Måtte presse hardt å en god stund. Er sikker ikke dey beste for fosteret men nå er den funnen så venter jeg en stund til neste gang ;-)