Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vil bare gratulere deg med den lille.[:)]
Så bra at alt gikk bra med deg og at ungen har det bra! Huff, du må ha hatt det forferdelig! Må bare sende deg en GOD KLEM![:D]
Utrolig glad for at alt står bra til med deg og babyen. Det var jo helt forferdelig å lese om denne saken. Jeg gråt og følte virkelig med dere. Så utrolig uproft av den legen dere besøkte først! Grusomt altså.
Kos deg masse med barnet i magen! Tenk at dere om noen måneder er en hygelig, liten familie på tre og du er MOR!!! Fantastisk!
hei,tror alle kunne kjenne seg igjen i din situasjon der Angeline. er så utrolig trist når noe sånt skjer. jeg fikk så vondt av deg i går,gikk og tenkte masse på det. vet hvor fælt det er å gå på do og finne blod på toalettpapiret. no kan du heldigvis slappe av. KJEMPE KLEM TIL DERE BEGGE. OG LYKKE TIL MEG BABYEN I MAGEN,DETTE GÅR BRA [;)]
Å HIPP HURRA!!!!! EG TRUDDE ALT HÅP VAR UTE DA EG LESTE AT LEGEN IKKJE KUNNE FINNE BABYEN! KA UDUGELIG LEGE VAR DET DER DA????! FATTER IKKJE AT DET GÅR AN.. DET VAR JAFFAL KJEMPEBRA AT DET ENDA GODT! HÅPER DU SLIPPER Å GÅ GJENNOM FLERE SÅNNE TRAUMER.