AngeLine

cloetta

Forelsket i forumet
Vil bare gratulere deg med den lille.[:)]
Så bra at alt gikk bra med deg og at ungen har det bra! Huff, du må ha hatt det forferdelig! Må bare sende deg en GOD KLEM![:D]

Jeg sender en klem jeg også [:D]

Tusen takk for det! Dere er jo så snille! Var godt å ha dette forumet i går, når det stod på som værst... [:)]

Hei hei AngeLine!!

Utrolig glad for at alt står bra til med deg og babyen. Det var jo helt forferdelig å lese om denne saken. Jeg gråt og følte virkelig med dere. Så utrolig uproft av den legen dere besøkte først! Grusomt altså.

Kos deg masse med barnet i magen! Tenk at dere om noen måneder er en hygelig, liten familie på tre og du er MOR!!! Fantastisk!

Lykkeklemmer!

Tusen takk for medfølelsen! Vi er så kjempeletta over at alt gikk bra... Skal prøve å få lagt inn bildet av lille nurket vårt i dag.. [;)]

hei,tror alle kunne kjenne seg igjen i din situasjon der Angeline. er så utrolig trist når noe sånt skjer. jeg fikk så vondt av deg i går,gikk og tenkte masse på det. vet hvor fælt det er å gå på do og finne blod på toalettpapiret. no kan du heldigvis slappe av. KJEMPE KLEM TIL DERE BEGGE. OG LYKKE TIL MEG BABYEN I MAGEN,DETTE GÅR BRA [;)]

Signerer de over jeg..

Kjempeklem...[:D]

Me too....[:D] Gratulerer igjen[:D][:D]

ååå fikk så vondt av å lese d...

GRRATULERER!!! nå kan du roe deg igjen.. du må ha hatt en vond følelse! En good klem til deg fra meg[:)][:)][:)]

GRATULERER så mye fra meg også [:D][:D]. Lykke til videre!

Å HIPP HURRA!!!!! EG TRUDDE ALT HÅP VAR UTE DA EG LESTE AT LEGEN IKKJE KUNNE FINNE BABYEN! KA UDUGELIG LEGE VAR DET DER DA????! FATTER IKKJE AT DET GÅR AN.. DET VAR JAFFAL KJEMPEBRA AT DET ENDA GODT! HÅPER DU SLIPPER Å GÅ GJENNOM FLERE SÅNNE TRAUMER.

Back
Topp