angelicka: fødselshistorien

LadyOnHeels

Elsker forumet
hørtes ikke ut som en kjekk fødsel, og for en hersens jordmor!!!!     hun må være sliten og lei av yrke, og burde da funnet seg en annne jobb eller noe for man kan ikke behandle fødende slik! 

håper du får en bedre fødselsopplevelse denne gang! 

og tilslutt så må jeg bare si at gutten din var helt nydelig emoticon   

Tuuusen takk! Jeg har ikke fått vært så aktiv her inne, men har lest masse!

Håper også denne fødselsopplevelsen blir bedre, og er begynt å forberede meg psykisk på en ny fødsel! Jeg mistet jo i fjor nesten 17 uker på vei, og fødte en gutt da og. Så har litt som setter litt spor.

Men, nå som jeg plutselig er 36 uker på vei må jeg begynne å ta litt tak i ting! Så nå ville jeg bare gå i gjennom denne historien, og så får jeg begynne på ønskebrevet mitt til føden etterhvert tenker jeg. Vet i hvert fall hvilken jordmor jeg ikke skal be om :p

uff så fælt det må ha vært å miste så sent    sender deg masse klemmer!! 

skriv deg et fødebrev og få mannen din med på skrivingen så han vet akkurat hva du ønsker, er ofte lettere for mennene å gi beskjed enn oss som ligger der med smerter og helvete   

masse lykke til :) 

Fy søren for en jordmor!
Samtidig så har jeg savnet noe av det samme selv under mine fødsler, mer oppdateringer underveis, hva skjer lissom? Det kommer til å være noe av det første jeg ber om denne gangen, si meg hva dere tenker, for når ting skjer, så tenker jeg også.
Håper du får en bedre jordmor denne gangen, og om du ikke skulle gjøre det, så be om å få en ny.
Og til slutt, Leon er jo bare helt nydelig!emoticon

Hallemåne, har hørt så mye om hu svenske! Er det mulig å være så lite følsom! Men aner ikke hvem det er selv.. Hadde ei veldig hyggelig sist,, Husker ikke hva hu heter, men denne gangen skal jeg be om Oddrun eller Torunn iallefall når jeg kommer inn. Skjønner godt du må forbrede deg og skrive ønskebrev etter den behandlingen! 
Men gi beskjed allerede når du ringer inn denne gangen at du nekter å ha henne! For da slipper du et eventuelt stress på sykehuset :)

Tusen takk! Leon er verdens nydeligste, helt klart :D Er helt uvirkelig at han snart er tre år!! 

Skal nok passe på at mannen vet hva som står i brevet, og han har nok noen tanker han også som er verdt å skrive ned.

Jeg er nok en person som liker å høre hva som skjer, å få løpende oppdateringer, men er vel ikke alle som er sånn heller. Så viktig å få det ned i brevet tenker jeg.

Og jeg skal helt sikkert gi beskjed når jeg ringer inn om at jeg nekter å føde med den jordmoren der til stede, det er helt sikkert :p

Back
Topp