Angelica2010

35i2fqa.gif

Stooooor klem ;)

lykke til:-):-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

såååå søte dere er <3
Får svare her også LOL
Intervjuet gikk kjempe fint helt til siste spm: er det noe vi bør vite som kan påvirke arbeidet ditt i nærmeste fremtid?
Og jeg som ikke kan lyge sa motvillig: ja, jeg er gravid men jeg har nettopp funnet ut av det selv så det er veldig tidlig!
Så da røk vel den muligheten, han mente det at visst dem valgte men så hadde han 34 andre søkere til samme stilling som han kunne høre med om var interessert i å ta min stilling mens jeg var i permisjon.
Men jeg har en dårlig følelse. Skal få beskjed i morgen for jeg var siste inne til intervju og så skal jeg på nytt intervju en annen plass i morgen kl 14.... den jobben har jeg ikke like lyst på, men en jobb må jeg jo ha...
Så da skal jeg grue meg til nytt intervju samtidig som jeg skal vente på dommen fra idag.....

krysser fingrene for att du får jobben:-):-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Jaja jenter, da fikk jeg telefon fra dem jeg var på intervju hos i går og jeg kom ut med en god andre plass!!!!
Hva er egentlig en "god" andreplass?
Det er jo ingenting godt med å ikke få jobben da.... og hva er liksom sjansen for at førsteplassen takker nei til jobben..
ARG!!!

Jaja jenter, da fikk jeg telefon fra dem jeg var på intervju hos i går og jeg kom ut med en god andre plass!!!!
Det er jo ingenting godt med å ikke få jobben da.... og hva er liksom sjansen for at førsteplassen takker nei til jobben..
ARG!!!
Åh typisk!!
Men for en snål ting å si! Du fikk neeesten jobben. Åh, takk.

Hehe! Lykke til på neste intervju :)

ARG!!!
Så rart å si det sånn. Kjedelig å ikke få den jobben man har mest lyst på.
Meeen, var det ikke over 30 søkere? Da har du gjort det veldig bra! :D
Lykke til på intervju senere! ;)

Back
Topp