Angelcare tips :)

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har brukt Angelcare bleiebøtte til storebror helt til nå :) Jeg skal i dag å hente meg en ny en hos Barnas Hus :D

Problemet er jo at det koster 299,- for 3pk refill når det ikke er på tilbud.... MEN på amazon.co.uk får man ofte disse myyyyye billigere :D I dag var jeg ekstra heldig! Jeg fikk 2 stk 3pk (altså 6 refills) for 215 kr inkl frakt :D :D Om noen av dere skal bruke bleiebøtte anbefaler jeg dere så absolutt å bestille dette nå, kjempebillig!! :)

Ja, det var bedre pris! Og så er det lurt å bare bruke bøtta til bæsjebleier, ikke all slags bleier, da fylles den fort. :)

Har vært å henta meg bleiebøtte selv, men fikk den ikke helt "til" jeg:P synes den var tungvint, og likte bedre den vanlige med svinglokk som jeg allerede hadde:) istedet for å måtte trykke bæsjebleia nedi bøtta, åpne bøtta på midten, kutte plastikken, så kaste bleia ut...mulig jeg har misforstått, eller så er det bare en smaksak;)

Takk for tips! Vi har Tommy Tippee bleiebøtte da, men ser de selger refiller til den billig på f.eks. ebay så skal sjekke ut amazon også ;)

Det varierer litt om det er billigst på ebay eller amazon! Jeg bruker å sjekke begge deler :) Måtte du betale toll?

Mener det totalt kom på 650 uansett,med eller uten toll ;)

Har vært å henta meg bleiebøtte selv, men fikk den ikke helt "til" jeg:p synes den var tungvint, og likte bedre den vanlige med svinglokk som jeg allerede hadde:) istedet for å måtte trykke bæsjebleia nedi bøtta, åpne bøtta på midten, kutte plastikken, så kaste bleia ut...mulig jeg har misforstått, eller så er det bare en smaksak;)

Kan være jeg misforstår, men du trenger ikke tømme den for hver bleie, du vet det, sant? Du tømmer bare når det er fullt :)

synes ikke det blir noe lukt så lenge den er lukket her hvertfall :-)

Kan være jeg misforstår, men du trenger ikke tømme den for hver bleie, du vet det, sant? Du tømmer bare når det er fullt :)
I know, men jeg syns det lukta skikkelig vondt av bøtta jeg, etter et par dager med drittbleier oppi!:/ blææ.. Da syns jeg det er bedre å bære bleia ut i bosset med en gang.. Men nå er det jo LITT forskjell på bæsjelukt fra en 3-åring og en nyfødt også da:P

I know, men jeg syns det lukta skikkelig vondt av bøtta jeg, etter et par dager med drittbleier oppi!:/ blææ.. Da syns jeg det er bedre å bære bleia ut i bosset med en gang.. Men nå er det jo LITT forskjell på bæsjelukt fra en 3-åring og en nyfødt også da:p

Joda, er egentlig enig i det :) Med de to andre bodde vi i blokk og det var litt stress å bare springe ut med bleia (med en eller to små inne/evnt kle på en eller to og ta de med ut), så da var det genialt. Sånn vi bor nå kan det nok godt være jeg bare hiver en og en bleie :) Sparer litt penger på det, ikke akkurat billige disse posene heller ;)

Jeg har kjøpt se refilene i dk. Tror jeg betalte 99,- for en 3 pakking... Så skal man t dk så er d greit å kjøpe m seg!:-)

Vi har to bleiebøtter. I den ene bruker vi refil og hiver drittbleier oppi. Den andre bruker vi kun en vanlig bærebose og hiver kun tisse bleier i denne. Fester bæreposen ved å brette den over kanten der en åpner bøtta for å tømme den (dvs posen er i nedre del av bøtta, mens i øvre del er det ingenting...)

Fikk ikke ny bleiebøtte jeg:( fikk sist, men den var ødelagt så den kastet jeg... Traff bare en sur dame på barnashus som sa "kun en pr husstand" .......*snufs*......

Back
Topp