Angelcare bleiebøtte refill?

Mortilprins

Elsker forumet
Har nettopp fått hentet gratis angelcare bleiebøtte+refill, men har lest at mange synes det er "unødvendig" med bleiebøtta så det å kjøpe ny refill blir dyrt i lengden. Så spørsmålet mitt er om det går an å bruke no anna pose til bøtta som en vanlig søppelpose feks? Eller er det like greit å kjøpe ny refill hver gang? :p

Synes ikke refillen er så dyr til den, de bøttene man snurrer sløser masse med plast desverre. Veldig fornøyd med angelcare selv, desverre er det ingen som selger de refillene her lenger. Butikkene sier folk ikke vil ha den type bøtte, jeg synes den er den beste.

Hvis du finner en pose som passer i størrelse går det fint an å feste den i, jeg ville da brettet den rundt den blå ringen så den satt fast og ikke gled ned sammen med bleia.

Synes ikke refillen er så dyr til den, de bøttene man snurrer sløser masse med plast desverre. Veldig fornøyd med angelcare selv, desverre er det ingen som selger de refillene her lenger. Butikkene sier folk ikke vil ha den type bøtte, jeg synes den er den beste.

Hvis du finner en pose som passer i størrelse går det fint an å feste den i, jeg ville da brettet den rundt den blå ringen så den satt fast og ikke gled ned sammen med bleia.
Jeg og er fornøyd med den, og jeg er veldig glad for at vi hadde bleiebøtte i det hele tatt.

Okei takk for svar! Har lest både negative og positive meninger om de forskjellige bleiebøttene så det er vel individuelt. Angelcare bøtta virker hvertfall greit å ha da :)

Har nettopp fått hentet gratis angelcare bleiebøtte+refill, men har lest at mange synes det er "unødvendig" med bleiebøtta så det å kjøpe ny refill blir dyrt i lengden. Så spørsmålet mitt er om det går an å bruke no anna pose til bøtta som en vanlig søppelpose feks? Eller er det like greit å kjøpe ny refill hver gang? :p

Hvilken av de er det? Den jeg hadde brukte jeg først opp de posene jeg fikk med så etterpå brukte jeg bare en vanlig bærepose oppi :) funket veldig fint det :)

Ble fortalt at hvis man har varmekabler på badet så bør man ha noe under bøtta så lukta ikke blir så ille. Også leste jeg at noen har brukt hundeposer/luktfri søppelposer så må vel kanskje bare se hva som funker :p

Ble fortalt at hvis man har varmekabler på badet så bør man ha noe under bøtta så lukta ikke blir så ille. Også leste jeg at noen har brukt hundeposer/luktfri søppelposer så må vel kanskje bare se hva som funker :p

Haha ja det lukter fælt hvis varmekablene er på :P aldri tenkt på å ha noe under :P da vet jeg det til neste gang :P

Ikke svar på spørsmålet, men her tok vi bleier i brødposer (en tier for veldig mange på matbutikk) og lastet ut vinduet :)

Vi kjøper refill på amazon, 99 kroner for en 3-pakning mener jeg vi betaler :)

Jeg å har nettopp hentet samme bøtta og kjøpte med en ekstra pakke refill. Men har å kjøpt inn bleieposer på apoteket som skal være veldig bra og luktfrie. Vet ikke om de funker å bruke i bøtta, men tenkte å ihvertfall ha med de i stellebagen!

Back
Topp