Angel sounds

NMT

Elsker forumet
Fikk angel sounds i posten i dag.. Noen som har prøvd den og fått høre hjertelyd? I hvilken uke var det????

Jeg bestilte den forrige uke, men ikke fått den enda. Tok det lang til fra du bestilte?

Det tok ca 14 dager..  Prøvde å finne hjertekyden nå, men er jo ikke lenger enn 8 uker på vei så det er nok litt for tidlig enda..

Jeg tør ikke skaffe meg sånn. VIlle blitt helstressa om jeg ikke fant hjertelyden....:-)

Jeg regnet ikke med å få høre hjertelyden nå.. Så jeg blir ikke bekymret..  Er jo så tidlig enda. Men skal kose meg med den etterhvert[:D][:D][:D][:D]

Jeg hadde en sånn i forige svangerskap, men dumme meg solgte den rett før jeg ble gravid igjenn[&o] Var en gooood betryggelse å ha den når lillegutt ikke sparket så mye osv somme dager så blir nok til at jeg kjøper meg ny snart, men da vil jeg ha en anna type som viser hvor mange hjerteslag den lille har i minuttet osv[:D] Jeg fikk ikke min før i uke 16 forige gang, og da fant jeg hvertfall hjertelyden med en gang[:D]

På ebay får du kjøpt dem, til ca. 200 kroner[:)] Fikk min i dag, men fant ingen hjertelyd enda (bare min egen[8D]). Stresser ikke med det, men gleder meg til jeg kan høre den[:D]

Back
Topp