angel sound

Jeg har en angelsounds og er veldig fornøyd[:)] men nå som jeg har begynt å kjenne liv bruker jeg den ikke lenger

Har en dopler som heter Babywatcher, og vi er KJEMPEFORNØYD![:D] Fant hjertelyden med en gang fra første stund. Fikk den i uke 12.

Jeg har angelsound, er veldig fornøyd med den:) Slutett å bruke den når jeg kjente liv, men tok tid før jeg fant hjertelyden pga at jeg hørte så mange andre lyder, min egen puls osv... [:)]

Jeg har kjøpt en og er kjempefornøyd! Er absolutt verd investeringen! Jeg tar opp hjertelyden en gang i uken og teller antall slag i minuttet. Har opplevd en gang at ungen gjemte seg slik at jeg ikke fant lyden, men etter en halv time prøvde jeg på ny og da var lyden kjempeklar. Utenom den ene gangen har jeg ikke hatt noe problemer med å høre hjertet slå. [:D] Vil virkelig anbefale å kjøpe en. Det eneste du bør være klar over er at det står i bruksanvisningen at den bruker ultralyd. På en del forum her inne står det at den kun er som en mikrofon man setter inntil magen, men den bruker altså ul-stråler. Bare sånn at du vet det. Det har vel ikke akkurat blitt påvist at dette er skadelig for babyen, men det er jo greit å være obs på det.[;)]

er det bare jeg som ikke har funnet hjertelyden??[:-] kanskje jeg bare er for utålmodig..
Gir meg ganske fort hvis jeg ikke finner den[8D] Pluss at jeg tenker at lillebebi ikke liker det..

hadde babywatcher med småen. Brukte den et par ganger før jeg solgte den[8D] Syns det var ganske unødvendig... Og ungen kan vist bli stressa av det[&:]

ORIGINAL: novemberbaby86

er det bare jeg som ikke har funnet hjertelyden??[:-] kanskje jeg bare er for utålmodig..
Gir meg ganske fort hvis jeg ikke finner den[8D] Pluss at jeg tenker at lillebebi ikke liker det..

Hva bruker du på magen først da? Den gangen jeg sleit med å finne hjertelyden brukte jeg aloe vera-gele, og den har jo en kjølende effekt. Vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg føler hjerletyden er svakere når jeg bruker denne geleen. Er akkurat som om ungen min gjemmer seg litt når magen blir så kald...men det er jo bare en teori da... aner ikke om det er fysisk mulig for ungen å trekke seg unna slik. [8|] Nå bruker jeg faktisk bare babyolje fra Natusan og det fungerer kjempefint! [:D]

Ser vi er omtrent like langt på vei, og nå finner jeg hjertelyden rett over skambeinet (som det så fint heter[;)]) stort sett litt på venstre side. Du kan  jo leite litt i det området. Har hørt om andre så sliter med å finne lyden før 15 uker så du kan bare slappe av. Det er visst veldig avhengig av hvordan ungen ligger og hvor morkaken er.

Back
Topp