Mamma til snart 2
Mammatilsnart2
Hvor kjøpte du din og hvor mye betalte du for den?
Syns du det var et bra kjøp ?
Syns du det var et bra kjøp ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg kjøpte på e bay for rundt 150 kansje.. Fekk den i dag og har ikkje prøvd den enda, men skal gjere de seinare ikveld
hmmkansje jeg skal sjekke der da... for 150 er jo ikke mye om det ikke er noe til tes...
Jeg kjøpte den dyreste der du kan se hjertefrekvensen på et display. Det er også høytaler og opptaksfunksjon på den. Kjøpte ultralydgel på billigetester.no. Jeg er superfornøyd med den, og gleder meg hver dag til å høre de herlige bankene. Jeg kjøpte den fordi jeg er engstelig av meg, og var redd noe hadde skjedd med babyen. Anbefaler å kjøpe angelsounds
Den kostet 850 kroner, men nærmere tusen med frakt. Det er jo mest for at det er så mye stæsj på den at den er dyrere, så om du bare vil høre hjertelyd, så er det kanskje mest økonomisk å kjøpe den til 395,- på den så hører du gjennom et headset da, på den dyre er det enklere å vise fram, for den er det høytaler påHva kostet den du kjøpte?
Hvilken har du bestilt?Da har jeg bestilt :O
Gøy å høre at du er fornøyd med den dyreste Angelsounds modellen! Skal definitivt prøve den ved neste graviditet.Jeg kjøpte den dyreste der du kan se hjertefrekvensen på et display. Det er også høytaler og opptaksfunksjon på den. Kjøpte ultralydgel på billigetester.no. Jeg er superfornøyd med den, og gleder meg hver dag til å høre de herlige bankene. Jeg kjøpte den fordi jeg er engstelig av meg, og var redd noe hadde skjedd med babyen. Anbefaler å kjøpe angelsounds
Det var jeg også redd for! Jeg kjøpte den jo fordi jeg var engstelig for babyen, og mange sa jo at hvis du ikke greier å finne den gir den jo motsatt effekt.. Jeg var 15 uker på vei når jeg fikk den, og lette ganske lenge for å finne den, men nå går det fint og jeg finner den hver gang. Hvor langt er du på vei?Bestilte den til 295...
Litt skummelt da.. Tenk om jeg ikke hører noe :O
Men gjør vel det
Anbefales! den er virkelig super!Gøy å høre at du er fornøyd med den dyreste Angelsounds modellen! Skal definitivt prøve den ved neste graviditet.
Den kostet 850 kroner, men nærmere tusen med frakt. Det er jo mest for at det er så mye stæsj på den at den er dyrere, så om du bare vil høre hjertelyd, så er det kanskje mest økonomisk å kjøpe den til 395,- på den så hører du gjennom et headset da, på den dyre er det enklere å vise fram, for den er det høytaler på