Angel sound

Mamma til snart 2

Mammatilsnart2
Hvor kjøpte du din og hvor mye betalte du for den?

Syns du det var et bra kjøp ? :)

Kjøpte den på hovedhjemmesiden deres. Den var litt på tilbud, så betalte ca 350 kroner, men så igjen bestulte jeg den på fredag, og mandag hadde jeg den her. Sleit med å finne den de første gangene, så la den bort ei ukes tid ca. Nå har jeg funnet den tre dager på rad, så verdt alle pengene. :) Er 14+5.

Vær OBS på at det på Ebay selges masse piratkopier på Angelsounds! Kanskje ikke på sånne produkter man skal kjøpe kopier....

Jeg kjøpte Angelsounds til 295,- på tilbud hos www.angelsounds.no
Fant hjertelyden etter litt leting første gangen (var i uke 11)
Superfornøyd!!

Jeg kjøpte den dyreste der du kan se hjertefrekvensen på et display. Det er også høytaler og opptaksfunksjon på den. Kjøpte ultralydgel på billigetester.no. Jeg er superfornøyd med den, og gleder meg hver dag til å høre de herlige bankene. Jeg kjøpte den fordi jeg er engstelig av meg, og var redd noe hadde skjedd med babyen. Anbefaler å kjøpe angelsounds :-)

Jeg kjøpte den dyreste der du kan se hjertefrekvensen på et display. Det er også høytaler og opptaksfunksjon på den. Kjøpte ultralydgel på billigetester.no. Jeg er superfornøyd med den, og gleder meg hver dag til å høre de herlige bankene. Jeg kjøpte den fordi jeg er engstelig av meg, og var redd noe hadde skjedd med babyen. Anbefaler å kjøpe angelsounds :-)

Hva kostet den du kjøpte? :)

Hva kostet den du kjøpte? :)
Den kostet 850 kroner, men nærmere tusen med frakt. Det er jo mest for at det er så mye stæsj på den at den er dyrere, så om du bare vil høre hjertelyd, så er det kanskje mest økonomisk å kjøpe den til 395,- :-) på den så hører du gjennom et headset da, på den dyre er det enklere å vise fram, for den er det høytaler på :-)

Jeg kjøpte den dyreste der du kan se hjertefrekvensen på et display. Det er også høytaler og opptaksfunksjon på den. Kjøpte ultralydgel på billigetester.no. Jeg er superfornøyd med den, og gleder meg hver dag til å høre de herlige bankene. Jeg kjøpte den fordi jeg er engstelig av meg, og var redd noe hadde skjedd med babyen. Anbefaler å kjøpe angelsounds :)
Gøy å høre at du er fornøyd med den dyreste Angelsounds modellen! Skal definitivt prøve den ved neste graviditet.

Bestilte den til 295... :)
Litt skummelt da.. Tenk om jeg ikke hører noe :O
Men gjør vel det :)
Det var jeg også redd for! Jeg kjøpte den jo fordi jeg var engstelig for babyen, og mange sa jo at hvis du ikke greier å finne den gir den jo motsatt effekt.. Jeg var 15 uker på vei når jeg fikk den, og lette ganske lenge for å finne den, men nå går det fint og jeg finner den hver gang. Hvor langt er du på vei?:-)

Den kostet 850 kroner, men nærmere tusen med frakt. Det er jo mest for at det er så mye stæsj på den at den er dyrere, så om du bare vil høre hjertelyd, så er det kanskje mest økonomisk å kjøpe den til 395,- :-) på den så hører du gjennom et headset da, på den dyre er det enklere å vise fram, for den er det høytaler på :-)

Den dyreste høres helt super ut :) Skal innom nettsidene og titte på den etterpå:)

Hmm får kansje heller gå for en orginal for sikkerhet skyld da på den sia dere la ut link til :) men får bli neste uke når jeg har flytta:)

Back
Topp