Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ikke så bra å holde på med det der. Det er veldig vanlig å ikke finne hjertelyden så tidlig. Trenger ikke å være noe galt. Så en blir bare bekymret. Er visst ikke noe bra for fosteret heller, har jeg hørt. Men vet ikke om det stemmer da :)
Dropp det. det er avhengighetsdannende, og ikke bra for fosteret.
(Har selv, men bruker den nesten ikke.
vent iallefall vent til du er 15-16 uker på vei da er det letter å finne lyden selv.
Du blir bare nervevrak hvis du ikke finner lyden og det er ikke lett så tidlig. det kan jeg love deg. (Tenk at JM ikke alltid finner den i det hele uke 13-14-15, og de har MYE bedre doppler enn den du kan kjøpe til hjemmebruk)
Jeg har og brukte den litt innimellom sist. For meg var det veldig positivt, i og med at jeg allerede hadde begynt å kjenne liv når jeg fikk den til å virke første gangen, men jeg var veldig fokusert på å ikke bruke den medisinsk, og heller ikke veldig ofte. Det er som nevnt over her ikke alltid jordmor finner den heller, enda hun er ekspert.
Fikk låne en forrige svangerskap og jeg syntes det bare var positive ting med den. Fant alltid hjertelyden, (etter uke 14, 15)
Jeg kjente ikke spark eller noe før jeg var over 20 uker på vei, så den var grei for å sjekke at alt var bra =)
Jeg er superfornøyd med min! Den beroliget meg fra uke 11, i en periode da jeg ikke trodde på at det var noe liv der inne. Når man frykter MA/SA er doppleren fantastisk å ha. Vet det finnes piratkopier av Angelsounds (feks Caremaxx) som ikke er CE-godkjent, så kjøpte min på http://www.angelsounds.no.