Angel Sound?

Thesso_88

Forelsket i forumet
Fant meg i å kjøpe en doppler type Angel Spund på Teknikkmagasinet isted. Prøvde den når jeg kom hjem, fikk hverken min egen eller noe fosterlyd jeg? Hørte støy osv i hodetlf, men intet mer.

Noen tips? Gjør jeg noe fiel eller?

Nå tok jeg super mye gel på den doppleren og nå hørte jeg min egen hjertelyd på brystet først. Men så fikk jeg inn min egen hjertelyd igjen nede i symfysen, rett over "den" liksom. Og preste doppleren litt inn i magen, men tror det var min egen hjertelyd for den gikk i voksen takt og ikke 150 slik som på UL hos legen..

Er det kanskje at jeg er for tidlig i ukene kanskje?

*sniker*
Du traff sikkert hovedpulsåra i buken da vil jeg tro. emoticon
Sånn har jeg å lyst på!

Ja jeg skjønte det for når jeg holdt pusten så gikk lyden senere så kjønte det var meg selvMen er sikkert for tidlig å prøve....

Har også kjøpt meg en slik.... Kan ikke vente på at den skal komme i posten:) Men har hørt at det skal være veldig vanskelig i starten. Ikke unormalt å ikke finne noe lyd.  Du får si i fra om du finner ut noen triks;)

Skal gi en oppdatering om jeg finner noe;)

Grunnen for at jeg kjøpte den er fordi alle symptomene ble vekke i midten av uke 9. Superkvalmen forsvant like fort som den kom og har det helt fantastisk. Så er litt bekymret for om det er skjedd noe inni der. Men det er vondt om jeg snur meg fort eller strekker meg. Så er litt murring sjelden gang..

Typisk sånne smerter tildig tidlig i uke 3-4. Men som sagt, gjerne 1 gang pr dag...

Er helt vanlig å ikke finne hjertelyden så tidlig.
Bare vent noen dager,så prøver du igjen :)

Jeg har en eldre type som jeg kjøpte da jeg gikk med minsten for 5 år siden..
Testet den i går, og da fikk vi inn 140 slag i minuttet..
Så da må det jo være "lille-gull" :)

Jeg er 7 uker pluss 6 i dag

Hmmm rart at jeg ikke fikk noe da.... Som er 10 +0 idag. Var hos legen forrige uke da var jeg 9+2. Da sprelte krabaten og kjempe fin hjertelyd. Så det er vel skjedd noe siden kvalmen og alle symptomer er vekke

Thesso_88 skrev:
Hmmm rart at jeg ikke fikk noe da.... Som er 10 +0 idag. Var hos legen forrige uke da var jeg 9+2. Da sprelte krabaten og kjempe fin hjertelyd. Så det er vel skjedd noe siden kvalmen og alle symptomer er vekke

Selv om noen få andre finner den tidlig, er det HELT NORMALT å ikke finne den med egen doppler når man kun er 10 uker på vei.

Vet du, kjære deg, det hadde jeg ikke bekymret meg for! :)
Det er nok ikke lett å finne hjertelyden så tidlig! :)

Så nå må ikke du uroe deg :)
Alt er garantert fint, og som det skal :)

Klemz

Men er bare så rart at alle symptomene er borte for jeg hadde så kraftig kvalme i 6 uker. Frem til 9+2 og plutselig er dem vekke og jeg føler meg ikke gravid... Er noe strekksmerter ved sniung men ellers nothing=//

Nei nå uroer jeg meg... Kjipt å føle noe er galt=(

Mine symptomer har også forsvunnet gradvis, brystene er ikke så ømme lenger og det er ikke så mye murring i magen lenger.. jeg er nå 11+6. Har ikke prøvd med doppler eller hørt hjertelyd hos lege enda, men det bekymrer meg ikke så veldig for det enda. Ta det med ro, så lenge du ikke har hatt noen blødning er alt  helt sikkert i orden :):)

Har ikke hatt noen blødninger eller smerter. Eneste jeg leste om MA (Missed Abortion) og det ka forløpe uten symptomer. Og det kan av og til være MA når symptomer plutselig utav det blå forsvinner...

Det at jeg er så bekymret er at jeg har så sinnsyke traumer etter forige gang det var noe galt. For da var jeg 5 uker på vei (uten å vite det) og måtte ta tbl for å drive det ut. Utenfor livmoren. Det var så smertehelvete at jeg trodde faktisk jeg skulle dø. Så er livredd for å måtte gå gjennom det samme når symptomene forsvinner.

Det trenger ikke å bety noe at du ikke hører hjertelyd. Kjøpte angelsound selv og fikk den da jeg var ca 9 uker. Har prøvd flere ganger uten å høre noe som helst (bare meg selv). Men idag hørte jeg spiren min for første gang :-) Er 11 uker nå. Så ikke gi opp, og husk at det ikke trenger å være noe grunn til bekymring :-)

Skal prøve å slappe av. Nei det sto jo på pakken at den burde brukes etter uke 12=) Så det visste jeg mulig at jeg ikke hørte noe. Så er ikke bekymret over at en liten maskin ikke finner noe. Men fikk for 2min e kvalmebyge...Som gikk over....Så er sikkert helt iorden..

Jeg har også angelsound, og fant hjertelyden første gang når jeg var 10+0. Lette leeeenge, og hørte den bare littegrann før den forsvant igjen.
Nå når jeg vet hvor den er, finner jeg den fort, og hører den så lenge jeg vil :)
Jeg hører den heeelt nede på symfysebenet, så hadde livmoren vært bare bittelitt lavere spørs det om jeg hadde hørt noe.

Jeg kjøpte min på Teknikkmagasinet til 349kr=) Veldig bra! Hører kjempe lett med den, synd jeg ikke finner lyden enda=/

Back
Topp