Angel sound.

Ingunn C.

Blir kjent med forumet
Har akkurat fått meg angelsound, og måtte selvfølgelig prøve med en gang. Men er litt usikker på hva jeg egentlig hørte. Noen som kan prøve å forklare meg hva jeg skal lytte etter?
Har lest at hjertet nå slår ca 130-160 slag i minuttet og det er jo ganske fort. Hører man da hvert enkelt slag, eller går de litt i hverandre?

Babyens hjerteslag høres nesten ut som en hest som galloperer. Så om du hører noe som likner på det, så er det babyen du hører.

Takk, da vet jeg litt mer. Tror ikke jeg hørte babyen da jeg prøvde i sta, men står på bruksanvisning at den er ment fra 9-12 uker. Er litt tidlig enda, så prøver heller igjen om et par uker :-)

oh.. jeg kjøpte en på finn.no i dag.. GLEDER meg til og få den i posten og prøve.. men skal klare og vente til uke 9/10 da..

og det sise at gutte-bebiser har høyere hjertefrekvens en jente-bebiser..
så jenter ligger på ca 140-150 og gutter på ca 150-160 :)

Det beste jeg kan forklare det som er et tog som kjører fort ;p

Heidi10+12 skrev:
oh.. jeg kjøpte en på finn.no i dag.. GLEDER meg til og få den i posten og prøve.. men skal klare og vente til uke 9/10 da..

Jeg har hørt at det er omvendt :) At jenter har høyere :)
Egentlig så tror jeg ikke mye på det da, for det stemte ikke her forrige gang..

FrustrertFrøken skrev:

Heidi10+12 skrev:

Jeg har hørt at det er omvendt :) At jenter har høyere :)
Egentlig så tror jeg ikke mye på det da, for det stemte ikke her forrige gang..

haha.. ja se det..
jeg har ei jente og hu lå på 140/145 hele tiden.. men veit ikke om jeg trur så mye på det fordet :P

Du skjønner med en gang at det er hjerteslag når du hører det. Det er helt utroligJeg fikk tårer i øynene da jeg hørte det med min første!

Back
Topp