Angel sound

Kjærlighetsbarnet -2012

Andre møte med forumet
Er det noen som har hørt hjertelyden enda med angel sound.. Hører ingen ting jeg...... ???? Det er vel litt tidlig, men jeg synes jeg leste her tidligere at det var noen som hadde hørt.  Det er vel lettere å høre når spira kommer over skambeinet!  Blir litt utolmodig og usikker.

jeg hørte den da jeg var 11 uker på vei, men d er kjempe vanskelig å høre den, og man må akkurat treffe på, og ikke røre hånden noe, for da forsvinner den igjen.
men man trenger ikke å høre lyden før i uke 14.
det har med hvor høyt den ligger over skambeinet eller noe sånt.

Jeg fant hjertet i uke 8 etter mye leting, men nå hører jeg det med en gang.. er nå 9+3
Men er sikkert veldig forskjell fra person til person.

Vi kunne høre hjertet slå i uke 7. Var litt redd for å prøve så tidlig i tilfelle vi ikkje kunne høre noe, å bli redd for at noe var galt. Det står vel uke 12 på esken..

Jeg prøvde min første gang i går. Fant den ikke i det hele tatt. Hadde ul time på kvelden heldigvis. Så fikk se at hjertet slo og alt var bra :) det er nok litt tidlig å finne den enda. Ingen grunn til bekymring så tidlig :)

hørte den 8+5, men måtte presse den litt bakom skambeinet på en måte . Har også en gutt fra før så det kan hende at det var derfor jeg hørte det tidlig ..

jeg hørte hjerte i uke 10, prøvde ikke noe tidligere da. Hører det godt og tydelig ;) Det kan være vanskelig å finne første gang.

jeg hørte hjerte i uke 10, prøvde ikke noe tidligere da. Hører det godt og tydelig ;) Det kan være vanskelig å finne første gang.

Jeg hørte det for et par dager siden, rett over skambeinet :) 
Måtte presse den litt hardt på magen for å høre den. Kom til 168 slag i minuttet. Vakreste lyden i verden for en som er gravid emoticon

Jeg har ikke funnet hjertelyden enda, men har godt med polstring på magen så mulig det er litt vanskeligere å finne da?

Ikke bekymre deg. Hjertelyden er vanskelig å finne. Dessuten så står det mye senere på esken. 14 eller 16 uker tror jeg. Dette er hvorfor jordmødrene ofte sier den gjør mer ugang en nytte. Første gang? Let godt ned i skambenet med mye gele. Jeg fant min like under navlen i uke 11, men jeg har vært gravid tidligere. Og ikke overdriv bruke..

Back
Topp