Angel sound bestilt ;)

hope<3

Elsker forumet
Jaja da har jeg også bestilt den, håper den kommer fort :) og håper jeg finner hjertelyden :) er 14 uker i dag :) dere som har angelsound, kjøpte dere den geleen uten om?

Har lest flere som har skrevet at di fikk med en liten pakk me gele greiene...

satser på d :)

Ellers så leste jeg nettopp at noen bruker bodylotion og babyolje også. Men jeg kjøpte en tube med sånn ultralydgele på apoteket i går. De som følger med i pakka er som regel så små.. Gled deg til du får den!! :D

Hvor kjøpte du?

Åh, jeg har også lyst på sånn, men tørr ikke jeg altså. Kommer til å bli gal hvis jeg ikke finner hjertelyden! Tror jeg nøyer meg med en ekstra ul, også får jeg se etterhvert.

Vanilje skrev:
Ellers så leste jeg nettopp at noen bruker bodylotion og babyolje også. Men jeg kjøpte en tube med sånn ultralydgele på apoteket i går. De som følger med i pakka er som regel så små.. Gled deg til du får den!! :D

Gleder meg såå hihi . Fikk mail i dag at den var på vei:)

Lene83 skrev:
Hvor kjøpte du?

Jeg kjøpte den på teknikmagasinet.no :)

Jeg har såååååå lyst på jeg å.... Blir bare så misunnelig, sambo ser liksom ikkje vitsen virker det som:( men ska prøve å overtale han, vi har det slik at vi skal være enige om det vi kjøper... Hmmmm.... Vil ha jo;)

hihi det skal vi også, men denne gangen fant jeg ut det var bedre med tilgivelse enn tillatelse ;)

Vil bare gjøre deg oppmerksom på at den du får i posten er gul, og ikke rosa! ;)

Jeg fortet meg å åpne pakken, og trodde de hadde sendt noe feil. Men den man får fra teknikmagasinet heter Caremaxx, og er hvit og gul, istedet for hvit og rosa. (Ble egentlig litt skuffa over det, men.. Fant min egen puls ihvertfall, så den må da funke! :) )

Skal visstnok være samme produsent, men ikke vet jeg.. Syns de kunne ha bytta bilde og navn i annonsen på nettbutikken sin, når man får et annet produkt enn hva som er avbildet!

Takk for tipset :) husker du hvor lang tid det tok før du fikk den i posten. Jeg er sååå utolmodig :p

Gled deg til den kommer :D Det er bare en bitteliten tube med gel, men hvis du ikke finner ultralyd gel på apoteket så funker glidemiddel også, det må bare være vannbasert :)
Vil tro det ligger en hentelapp hos deg imorgen, min tok 2dager fra jeg fikk beskjed om at den var sendt, å kom fra sverige :D

Des09Spirejuli12 skrev:
Gled deg til den kommer :D Det er bare en bitteliten tube med gel, men hvis du ikke finner ultralyd gel på apoteket så funker glidemiddel også, det må bare være vannbasert :)
Vil tro det ligger en hentelapp hos deg imorgen, min tok 2dager fra jeg fikk beskjed om at den var sendt, å kom fra sverige :D

Takk for tips :) :) jeg gleder meg såååå klarer nesten ikke vente :) håper den er her i morgen da :)

Jeg kjøpte min på teknikmagasinet tidligere denne uken. Man får med en liten tube med gel, den holder nok til et par ganger. Vi har bestemt oss for å prøve maks en gang i uken så tror den lille tuben holder. hvis ikke kan man bruke olje, aloe vera krem, glidemiddel etc. Gled deg, vi hørte lyden med en gang men den forsvant fort igjen og da tok det litt tid før den dukket opp igjen. Lyden kom kun heeeelt på venstre siden helt ved skambenet. Jeg var 14+4 da jeg prøvde. Lykke til, men hørt flere som ikke fant lyden første gangene så ikke bli bekymret.

Endelig vår tur <3> skrev:
Jeg kjøpte min på teknikmagasinet tidligere denne uken. Man får med en liten tube med gel, den holder nok til et par ganger. Vi har bestemt oss for å prøve maks en gang i uken så tror den lille tuben holder. hvis ikke kan man bruke olje, aloe vera krem, glidemiddel etc. Gled deg, vi hørte lyden med en gang men den forsvant fort igjen og da tok det litt tid før den dukket opp igjen. Lyden kom kun heeeelt på venstre siden helt ved skambenet. Jeg var 14+4 da jeg prøvde. Lykke til, men hørt flere som ikke fant lyden første gangene så ikke bli bekymret.

Takk for beroligende ord :) har prøvd å spore pakken:p men det kommer ikke opp noe:p får smøre meg med tollmodighet :) gleeeeder meg :)

Dere som har bestilt angelsound fra teknikmagasinet... kunne dere følge pakken, med sporingsnummeret ?
Det kan ikke jeg :P fader viss den ikke er sendt enda :P....

Har ikkje bestillt der fra men håper den kommer snart så du får prøvd den:) venter på å høre om du er fornøyd så kansje jeg og kjøper meg en;)

Back
Topp