Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ellers så leste jeg nettopp at noen bruker bodylotion og babyolje også. Men jeg kjøpte en tube med sånn ultralydgele på apoteket i går. De som følger med i pakka er som regel så små.. Gled deg til du får den!! :DVanilje skrev:
Gled deg til den kommer :D Det er bare en bitteliten tube med gel, men hvis du ikke finner ultralyd gel på apoteket så funker glidemiddel også, det må bare være vannbasert :)Des09Spirejuli12 skrev:
Vil tro det ligger en hentelapp hos deg imorgen, min tok 2dager fra jeg fikk beskjed om at den var sendt, å kom fra sverige :D
Jeg kjøpte min på teknikmagasinet tidligere denne uken. Man får med en liten tube med gel, den holder nok til et par ganger. Vi har bestemt oss for å prøve maks en gang i uken så tror den lille tuben holder. hvis ikke kan man bruke olje, aloe vera krem, glidemiddel etc. Gled deg, vi hørte lyden med en gang men den forsvant fort igjen og da tok det litt tid før den dukket opp igjen. Lyden kom kun heeeelt på venstre siden helt ved skambenet. Jeg var 14+4 da jeg prøvde. Lykke til, men hørt flere som ikke fant lyden første gangene så ikke bli bekymret.Endelig vår tur <3>3> skrev: