Ang volvo xc90..

baby i magen

Elsker forumet
..7 seter. Er det god plass i bagasjerommet om ein tek ned det eine setet bakerst? Går det inn tvillingvogn f.eks?
Blir sprø av å leite etter bil snart... Skal vere stor nok og litt kul da i følge mannen min[8D]

Jeg synes ikke volvo xc90 er stor nok til å kalles 7 seter.
Vi kikket på den men ble veldig trang inni,virker stor fra utsiden men inni[8D][8D]

Har dere kikket på Ford Smax 7 seter,er forsåvidt litt små de og inni.
Men sportsutgaven synes jeg er ganske tøft ja.
Eller Ford Galaxy det er 7 seters bil og veldigt gode å kjøre. Og med div utstyr så er de ganske stillige de og.

Vi har en slik en, elsker bilen!!!

Men kan være helt ærlig og si at den er ikke mega praktisk som 7 seter.
Jeg ville ha bilen av utseende, er veldig sær på biler og hvordan de ser ut, skal ikke ha hva som helst [8D]

XC90'en er utrolig god og kjøre, og den er råå av utseende.
Vi er nå avhengige av 6 seter i bilen, og da har vi lite bagasjerom igjenn, skal du ha tvillingvogn inni der så må du finne deg ei super mega praktisk tvilling vogn som tar mega liten plass iallefall[8D]
Jeg har kjøpt emmaljunga city cross til lillegutt, og den går akkuratt inn der sete nr 7 skal stå. Kjøpte den vogna for den var en av få vogner som passet inn i bilen som 6 seter[:)]

Vil si at xc90 er kul nok, men med tvilling vogn, så er den ikke stor nok [8D]

Glømte å svare på spm ditt. Tror du skal slite litt med å få tvillingvogn inn i Volvoen når du slår ned sete.
Ble allt for trangt for vårt vedkommende

Takk for svar[:D] Må vel ha ganske stort bagasjerom for å få inn tvillingvogn...

Jeg hadde nok kikket på en Ford S-Max.

Ang. både Ford S-Max og Volvo XC90

www.google.com og skriv inn det over, når du skriver inn Volvo XC90 får du automatisk opp forslag om Volvo XC90 Problemer (Og det er sjeldent ett godt tegn)

Ellers lykke til med bilkjøp :)

Vi fikk det til med Ford Galaxy.
Anbefaler å kikke på den bilen.
Men hvorfor ikke ta med vognen å ta en runde og kikk på biler og prøv å sette vognen inni.
Vi gjorde noe tilsvarende,da vi ville ha ting svart på hvitt at det passet.
Lykke til

ORIGINAL: Jærbu

Vi fikk det til med Ford Galaxy.
Anbefaler å kikke på den bilen.
Men hvorfor ikke ta med vognen å ta en runde og kikk på biler og prøv å sette vognen inni.
Vi gjorde noe tilsvarende,da vi ville ha ting svart på hvitt at det passet.
Lykke til

Den bilen vil eg ha, men har ein sær mann[&:] Har ikkje kjøpt vogn enda... Tenkt på tfk twinner twist duo. Kva vogn har du?

Vi testet med tfk vogn gikk utmerket.
Sånt så nå i dag så kan jeg mesten sette inn Brio vognen stående så jeg har til tulla me. Mangler bitte litt på grunn av håndtaket.
Og når jeg og en vennine skal avgårde så setter jeg begge vognene bak og har fortsatt plass til dille vi handler[8D]
Vi har hatt Bilen i snart 3 år ingen problemer .
Har også reist halve Europa rundt med 4 unger i bilen og kun takboks til ekstra plass(bagasjen) Bilferien gikk som en drøm.
Min mann hva også veldigt kritisk til Ford men fikk han nå med for å kikke,etter en prøvetur så hva han solgt.
Skulle sett han når han skulle ha ekstra utstyr,hva akkurat som en unge i godtebutikken[:D][:D][:D]

Back
Topp