Ang vognposen...

Ikke nødvendig å vaske før bruk. Ungen ligger jo med klær på oppi posen. Jeg vasket ikke vognpose og bilstolpose. Spurte de på barsel siden hun kom en stund før tiden og jeg ikke hadde fått tid til å vaske det:p

Ikke nødvendig å vaske før bruk. Ungen ligger jo med klær på oppi posen. Jeg vasket ikke vognpose og bilstolpose. Spurte de på barsel siden hun kom en stund før tiden og jeg ikke hadde fått tid til å vaske det:p

Ja, det er sant.. har tenkt tanken på å la være å vaske den, men så har den jo ligget i kjelleren en god stund, så jeg syns det er litt kjellerlukt i den... er mest derfor jeg ønsker å vaske den :P

Ja, det er sant.. har tenkt tanken på å la være å vaske den, men så har den jo ligget i kjelleren en god stund, så jeg syns det er litt kjellerlukt i den... er mest derfor jeg ønsker å vaske den :P
Legg den ute til lufting et døgn eller to så er nok lukten borte:)

Okei.. vi har tørketrommel, men den har ikke tørket så bra de to siste gangene jeg har brukt den, så da bør jeg kanskje vente til jeg eventuelt får fikset den da :( Men takk for raskt svar og for tips. Skal google posen og se om jeg finner en veiledning. Ønsker å vaske den før bruk i og med at den har ligget i kjelleren en stund :)
Husket å rense filteret til tørketrommelen? Altså ikke det man tar støv av etter hver gang, men det andre :p
Jeg vaska bilstolposen vår (voksi) på ullprogram å liiiite milo vaskemiddel. Tørka så i trommel på det kaldeste prog. Den ser vertfall så god som ny ut :)

Husket å rense filteret til tørketrommelen? Altså ikke det man tar støv av etter hver gang, men det andre :p
Jeg vaska bilstolposen vår (voksi) på ullprogram å liiiite milo vaskemiddel. Tørka så i trommel på det kaldeste prog. Den ser vertfall så god som ny ut :)

Ja, jeg har tømt både det, tatt vekk støvet som man skal ta vekk etter hver gang, og tømt den vanntanken... Men allikevel tørker den ikke :(

Godt å høre at den kan bli like fin etter vask. Er ikke så flink med sånt, så jeg er livredd for å ødelegge noe :P Men må bare se om vi finner ut av det med tørketrommelen først :P

Back
Topp