Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke nødvendig å vaske før bruk. Ungen ligger jo med klær på oppi posen. Jeg vasket ikke vognpose og bilstolpose. Spurte de på barsel siden hun kom en stund før tiden og jeg ikke hadde fått tid til å vaske det![]()
Legg den ute til lufting et døgn eller to så er nok lukten borteJa, det er sant.. har tenkt tanken på å la være å vaske den, men så har den jo ligget i kjelleren en god stund, så jeg syns det er litt kjellerlukt i den... er mest derfor jeg ønsker å vaske den![]()
Husket å rense filteret til tørketrommelen? Altså ikke det man tar støv av etter hver gang, men det andreOkei.. vi har tørketrommel, men den har ikke tørket så bra de to siste gangene jeg har brukt den, så da bør jeg kanskje vente til jeg eventuelt får fikset den daMen takk for raskt svar og for tips. Skal google posen og se om jeg finner en veiledning. Ønsker å vaske den før bruk i og med at den har ligget i kjelleren en stund
![]()
Legg den ute til lufting et døgn eller to så er nok lukten borte![]()
Husket å rense filteret til tørketrommelen? Altså ikke det man tar støv av etter hver gang, men det andre
Jeg vaska bilstolposen vår (voksi) på ullprogram å liiiite milo vaskemiddel. Tørka så i trommel på det kaldeste prog. Den ser vertfall så god som ny ut![]()