ang vogner..

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
Noen som vet om denne er like fin i virkeligheten? har så sinnsykt lyst på den!

anner i grunn ikke , men hvit farge er i grunn en dum farge for den blir møkkete med en gang , men dytter opp for deg jeg :)

ja har egentlig lyst å bare ha hvit i bagen men fant ikke bildet [8D]
Kunne tenkt meg fargen "sand" .. noen som syns den er fin? har ikke sett den selv..

emmaljunga vognene har jeg sett i hvit og sand, syns det blir for lyst, men de er veldig fine å se på da[:D]

Jeg liker ikke den type vogner i det hele tatt,men det kommer jo an på øyet som ser [:)]
Emmaljunga er i alle fall kjent for å ha stabile og gode vogner man kan ha hele vognperioden,så du blir sikkert fornøyd [:)]

jeg har den nye emmaljunga scooter 2010 modell til snuppen, og er suuuper fornøyd.. og vet om endel av disse andre emmaljunga vognene.. men er så usikker på farge.. vil ikke ha svart bare [8D]

vi sliter litt med plass i bilen, og valgte quinny freestyle sist, ØSJ...det er DRITTVOGN det, dekkene ble skeive med en gang, liggedelen ble for liten, den tipper, og ryggen er det feil stilling i. Så nå SKAL vi ha en bedre vogn. Uansett plass, så emmaljunga hadde stor liggedel, men ser også at simo har det, så står mellom de 2 vognene selv.....

Vanskelig med fargene da, det forstår jeg

Den er NYDELIIIG!!! [:)] Så på den i dag, men jeg bestemte meg for å kjøpe i skinn i stedet for. Enklere å holde rent [:)]

ORIGINAL: FruStina

vi sliter litt med plass i bilen, og valgte quinny freestyle sist, ØSJ...det er DRITTVOGN det, dekkene ble skeive med en gang, liggedelen ble for liten, den tipper, og ryggen er det feil stilling i. Så nå SKAL vi ha en bedre vogn. Uansett plass, så emmaljunga hadde stor liggedel, men ser også at simo har det, så står mellom de 2 vognene selv.....

Vanskelig med fargene da, det forstår jeg

den har jeg og hatt.. skulle absolutt ha den, og kjøpte den da jeg var 10 uker på vei med snuppen [8D] brukte den veldig lite da snuppen brukte pute og hadde ikke plass i bagen..
Simo syns jeg blir alt for stor.. liker ikke sportsdelen i det hele tatt..

har hatt 8 vogner tilsammen i snuppen sitt korte liv hehe..

ORIGINAL: januarymom

Den er NYDELIIIG!!! [:)] Så på den i dag, men jeg bestemte meg for å kjøpe i skinn i stedet for. Enklere å holde rent [:)]

mener det er skinn denne og... tror jeg må ta meg en tur i butikken og sse [:D]

Fargen er fin, men jeg skal ikke ha Emmaljuga vogn. Altfor stor og tung. Dessuten kun slit å trille firehjulinger, synes jeg.

Har og hatt diverse vogner til N, i forskjellige farger og størrelser og er definitivt mest fornøyd med OTH Mountain Buggy. Så det blir bag til denne for vår del[:)]

ORIGINAL: Knottet2

ORIGINAL: januarymom

mener det er skinn denne og... tror jeg må ta meg en tur i butikken og sse [:D]

Nei,det er ikke skinn. White og creme leatherette er lyst skinn.

vi har gått fra quinny freestyle med 4 hjul - baggen er kjempegrei, sportsdelen er for liten. vogna er tung og kalesjen bråker vilt.

så kjøpte vi en TFK joggster twist - den elsker jeg! men har bare brukt sportsdelen da. bruker den enda og tenker den kan daniel ha ut vognperioden og så kan den etter hvert bli barnehagevogn for han eller hun som kommer.

denne gangen blir det emmalunga mondial eller edge, i skai/skinnimitasjon. vet ikke enda om jeg skal ha black croc eller creme leatheretten... og vet ikke om jeg skal ha 2010 eller 2011 modellen... [8|]

Back
Topp