Ang vognen jeg kjøpte...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Jeg kjøpte teutonia mistral 07 m softbag (sort) på lilleprinsen...[;)]

Fikk vognen å monterte den å tenkte ikke mer på det MEN over softbaggen er det ikke noe trekk...vet mange har et trekk over,må man ha det??[:)]

ORIGINAL: AnineT

Aner ikke.
Hva synes du om vognen ellers da? Selvom du ikke har fått prøvd den skikkelig, hehe. Har kikket litt på den selv også. Virker softbagen bra? [:)]

Jeg elsker vognen...har en venninne som har den så har fått trille og oppleve den før jeg kjøpte selv[:D] 
Softbaggen er bra ja[;)]

Så b ra du er fornøyd! =)
Blir den liten når den er klappet sammen? [:)]

Ja veldig...så er den veldig lett å løfte[;)]

Takk for svar [:)][:)]

Bare hyggelig...

Så er det noen som kan svare meg mon tro??[:D]

tror du må kjøpe det trekket utenom.....fulgte med til min teutonia y2k som jeg kjøpte i 05...men mener min venninne som kjøpte mistral for ikke så lenge siden måtte betale 300 kr for det trekket.....

ORIGINAL: unemoren

tror du må kjøpe det trekket utenom.....fulgte med til min teutonia y2k som jeg kjøpte i 05...men mener min venninne som kjøpte mistral for ikke så lenge siden måtte betale 300 kr for det trekket.....

Okey...takk for svar[;)]

trekket må kjøpes utenom ja. har selv teutonia mistral, og Tommy lå i baggen til han var 8 måneder. Kjempe fornøyd med vogna[:D]

ORIGINAL: nina

trekket må kjøpes utenom ja. har selv teutonia mistral, og Tommy lå i baggen til han var 8 måneder. Kjempe fornøyd med vogna[:D]

Kan jeg finne trekket på nett??Pris?

Jeg og har den og er super fornøyd. Trekket fulgte med til min da, kjøpte den sommeren 2006.

Back
Topp