Ang vogn

¤Mosepjusk¤

Forelsket i forumet
Jaaa, veit det er tidlig, men...
Skal dere alle kjøpe ny vogn? Hvilken?
Virker som det er så vanlig å ha mange vogner per barn - og at det (for mange) er uaktuelt å bruke samme vogn til to forskjellige barn.
Er ikke sikkert realiteten er slik altså, bare en tanke som har slått meg.

Her skal (om alt går bra) lillebrøster arve storebrors Brio Happy. ELSKER den vogna! <3

vi har en simo kombi fra T var liten.. den er altså 6 år gammel når nestemann forhåpentligvis kommer.. men like fin og like god..
så om jeg ikke ombestemmer meg heeelt så blir det den..
(så en emmaljunga i butikken i dag, limited edition... gråååå.. nydelig.. men mannen fnøys av prisen.. 8500!! :P)

må vise den fram da.. hihi.. jeg liker den og blåser i hva andre mener om den :)

Vi har 2 vogner her hjemme - en som er stor og tung, men stabil og god å trille, og en som ikke er så god, men veldig lett å få med seg, og som vi skal ha med når vi drar til syden, f.eks. Vi trenger IKKE flere vogner ;) Eller, har forresten en ute hos foreldrene mine, for å slippe å ta med vogn dit (der trenger jeg terrengvogn omtrent :p)

Må kjøpe ny vogn nå, da, siden vi må ha søskenvogn. Kommer til å kjøpe teutonia team, tror jeg, for der kan begge være vendt mot den som triller. Jeg skal ikke ha barnevogn som er vendt fra meg! Men kjøper den brukt.

Hadde det vært lengre mellomrom mellom storebror og lillebrøster, ville h*n arvet den vogna som ikke er god, også hadde vi kjøpt en "ny" hovedvogn (på finn) - siden hovedvogna nå blir sovevogn i barnehagen.

Har brukt til sammen 5500 kr på de tre vognene, inkludert alt utstyr (ikke stelleveske). 

Vi har en Emmaljunga som er kjøpt ny i 2010, den kommer vi til å bruke. Har bare ei vogn og den brukes som barnehagevogn nå. Regner med snuppa er ferdig med å sove dagdupper når nestemann kommer... (og hvis ikke så står det ei gammel vogn på loftet til svigermor som det går an å bruke i bhg, den er gammel, men funker helt greit)

Edit: Glemte at vi har ei vogn ala paraplytrille som vi pleier å ta med oss på småturer til butikken og sånn. Men den brukes ikke ellers..

Jeg har planer om å kjøpe en tvilling/søsken vogn da guttungen er 2 og et halvt når nestemann kommer og utroooolig glad i å sove på dagtid og sitte i vogn.. han forguuder vogna si! men jeg har en stående i bhg og en til han hjemme som jeg tenkte å bare kjøpe dypvognsdel til så jeg kan trille baby i den når lillemann er i bhg :)

Men jeg må absolutt ha søskenvogn når jeg skal ha med begge ut, og da går det i emmaljunga tenker jeg for jeg elsker de vognene..

Syns den var fin jeg Dollface, fortsatt aktuell både i farge og form! :)
Virker som det er mange som går for gjenbruk her!

Når det er sagt, jeg er ikke ute etter å dømme de som kjøper ny vogn, hadde jeg hatt masse penger hadde jeg nok hatt flere jeg og! :) Samtidig er det litt stas å ta ned vogna etter storebror og ordne den klar til babyen kommer og snakke om at han og har ligget i den da han var baby! <3 Åååå, gleder meg jeg!! :)

Babybilstol lånte vi av en venninne sist, så det må vi ha denne gangen. Er så tuppete at jeg gleder meg til å kjøpe det inn *humre* :D

Vi har tre vogner, så har jo ikke behov for noen ny, men skal ikke se bort ifra at jeg kanskje klarer å mase meg til en ny en hvis det klaffer denne gangen

¤Mosepjusk¤ skrev:
Syns den var fin jeg Dollface, fortsatt aktuell både i farge og form! :)
Virker som det er mange som går for gjenbruk her!

Når det er sagt, jeg er ikke ute etter å dømme de som kjøper ny vogn, hadde jeg hatt masse penger hadde jeg nok hatt flere jeg og! :) Samtidig er det litt stas å ta ned vogna etter storebror og ordne den klar til babyen kommer og snakke om at han og har ligget i den da han var baby! <3 Åååå, gleder meg jeg!! :)

Babybilstol lånte vi av en venninne sist, så det må vi ha denne gangen. Er så tuppete at jeg gleder meg til å kjøpe det inn *humre* :D

tihi... sånn er jeg også.. har allerede plukket ut bilstol, stellebord og seng.. :P Her overlates ingenting til tilfeldigheten altså... :P

er første graviditeten så blir nok til å kjøpe ny vogn...

Har to vogner, håper eg slepp søskenvogn :p gullet er 2,5 år når babyen kjem, og han har ikkje ro i ræva til å sitte lenger i ro.. men trur eg har lyst på ei ny bagvogn til å ha søskenbrett på :-) Vi får sjå:-)

Jeg har solgt vognene vi har hatt. Denne gangen blir det enten Emmaljunga edge duo eller tfk twinner twist, kommer ann på om det blir en eller to som kommer. (ivf, satt inn to)

Vogna fra kommende storesøster har vi kvitta oss med for lenge siden.. Men jeg har en splitter ny TFK joggster twist fortsatt stående i pappesken sin, som venter på å komme i bruk..så håper det "bare" er en i magen 

Dollface: den var jo god som ny! Syns slike vogner er fine

Sambo hadde snakka med mora si i går, og hun hadde sagt at vi ikke skulle tenke på barnevogn og bilsete, for det var slikt som besteforeldrene skulle sponse

Vi kjøpte ny vogn til snuppa. brio happy, som vi er ganske fornøyde med. så kjøpte vi oss en trille når hun ble gamlere,(enklere å ta med på kjøpesenter, fly osv.)
og i barnehagen har vi vogna etter min bror.. en 12 år gammel simo vogn, som fungerer kjempefint til soving :)
Om jeg nå er gravid igjen, så må vi se an litt om vi trenger søskenvogn eller ikke. tror nok vi skal klare oss med de vi har, for kan nesten ikke ha 3 vogner stående her hjemme

Kommer sannsynligvis til å kjøpe ny nå siden det er første,  og så heller ha den til de som måtte komme senere :)

Her skal lillebror (ja, jeg har en sterk følelse av at det er en guttebass igjen ;)) arve Bugaboo-vognen til sttorebror. Kjøpte den ny til han i sommer, så gleder meg til å få bruke bag-delen :)

Så får tiden vise om vi trenger en søskenvogn da ;)

Back
Topp