ang vogn

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
hva slags vogner anbefaler dere?? anna enn emaljunga...har ei no, men vurderer selge den og kjøpe ei sportsvogn, men som eg kan bruke bag på også vist eg får ett barn til..

Mine favoritter er:

Bugaboo Cameleon
Brio Go
Mountain Buggy

Har hatt alle tre

TFK joggster twist. Fikk mi nye 2011 modell TFK i dag...og gud for ei digg vogn. Jenta mi storkoste seg i vogna når vi var ute og trilla tur i dag.

Simo!

ORIGINAL: Tamiria

TFK joggster twist. Fikk mi nye 2011 modell TFK i dag...og gud for ei digg vogn. Jenta mi storkoste seg i vogna når vi var ute og trilla tur i dag.

har sett på den....er den go på vinterterreng og? og er baggen stor? kan dei ha den vogna lenge?

ORIGINAL: stoltmammat2

har sett på den....er den go på vinterterreng og? og er baggen stor? kan dei ha den vogna lenge?

Jeg fikk mi i dag så aner ikke hvordan den er på snøføret, annet enn andre sier den er god.(leste det inne på barnevognsgiuden). Har ikke hatt bag til den, så aner ikke hvordan str er, men har fått med meg at det er kommet en ny type bag som man kan gjøre om til sittedel(slik at man får barnet vendt mot seg i starten) før man går over til den vanlige sittedelen.

Mountain buggy [:D]

åssen er kalesja på den? er vogna lett?likte den eg :)

tfk har stor bag, mb/oth en relativt liten bag.

jeg har mb selv, fordi jeg syns finessene er bedre på mb enn tfk. liker ikke glidelås justreringa man må bruke for å justere ligge/sitte stillingen på tfk og heller ikke at den kun har håndbrems.
¨
mb har en løsning med seler som justering på sittestilling og kan regulerer akkurat som du selv vil. samt en god gammaldags fotbrems.

mb er knall å gå på tur med, skal du gå mye i skogen ville jeg titta på mb terrian: http://biteringen.no/produkter2/barnevogner/type/3-hjul-jogger/mountain-buggy-terrain/

Hadde jeg hatt penger og plass til å oppbevare en vogn til nå (vil fortsatt ha emmaljungaen) så hadde jeg kjøpt en mountain buggy [:)]

åssen er kalesja på den? er vogna lett?likte den eg :)

Jeg syns kallesjen er veldig bra. Noen syns den er litt stor og ruvende i starten, men man vender seg fort til den. Er tittevindu i toppen så man kan se inn til barnet. Er og myggnett intigrert i kallesjen. Bremsen til tfk er helt grei den og.(så noen nevnte bremsen til oth) Man låser hjulene med håndbremsen kontra å trykke ned en pedal på selve stangen mellom hjulene.
Jeg syns(det lille jeg har trillet den) at den er god og lett å trille. Angående vekt er den nok hverken den tyngste vogna på markede ei heller den letteste. 13kilo tror jeg den var.(ikke helt sikker.)
Så langt er jeg kjempe fornøyd, og det er jenta mi og. Sitter som ei lita prinsesse i den vogna(noe hun ikke gjorde i city cross).

I'coo peak 4 air[:)]

Elsker denne vogna. Er ikke letteste vogna, men er veldig lett å trille. Den har fire store hjul der de to foran er svingbare, men kan låses.
Veldig lun sittedel som kan settes begge veier. Veldig gode demping som kan justeres mellom hard og myk.
Lun bag og lun sportsdel.

http://www.youtube.com/watch?v=N6u1Au4e01k

presiserer at vi ikke har slik mp3 høytaler greier i vår vogn, sikkert nyere versjon.

ORIGINAL: siljeheleen

Mountain buggy [:D]

ja elsker den

ORIGINAL: lillesiv

Elsker denne vogna. Er ikke letteste vogna, men er veldig lett å trille. Den har fire store hjul der de to foran er svingbare, men kan låses.
Veldig lun sittedel som kan settes begge veier. Veldig gode demping som kan justeres mellom hard og myk.

presiserer at vi ikke har slik mp3 høytaler greier i vår vogn, sikkert nyere versjon.

Denne har vi som sovevogn i barnehagen.. Makan til tung vogn skal man lete lenge etter!!
Ikke synes jeg den er noe lett og trille heller, hvertfall ikke når ungen begynner å veie mer enn 3 kg..!

ORIGINAL: Cinnamon*

ORIGINAL: lillesiv

Denne har vi som sovevogn i barnehagen.. Makan til tung vogn skal man lete lenge etter!!
Ikke synes jeg den er noe lett og trille heller, hvertfall ikke når ungen begynner å veie mer enn 3 kg..!

Vår unge veier 10 kg og det går greit for meg som er liten og spinkel. Men er ubehagelig og trille når det blir lite luft i dekkene som jeg har opplevd en gang.
Sa også at den ikke var så veldig lett, veier jo det samme som en simo vogn eller emmaljung.

sitter leser litt om den vogna....og ser at nåken skrive at d e glidelås en bruker for å legge ne ryggen?

Ja, stemmer det. Er glidelås for å reguler ryggen på TFK. Har testet det ut, og fungerer helt greit det. På OTH er det stroppe regulering som helt sikkert også fungerer helt greit. Sto mellom OTH og TFK når jeg skulle kjøpe vogn denne gangen. Valgte TFK da jeg falt helt pladask for den. Har vedlig lyst til å få prøvd OTH også, men blir nok ikke til det. Har skiftet vogn flere ganger allerede, så nå for dette være siste skifte..tror jeg...

Back
Topp