hva slags vogner anbefaler dere?? anna enn emaljunga...har ei no, men vurderer selge den og kjøpe ei sportsvogn, men som eg kan bruke bag på også vist eg får ett barn til..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tamiria
TFK joggster twist. Fikk mi nye 2011 modell TFK i dag...og gud for ei digg vogn. Jenta mi storkoste seg i vogna når vi var ute og trilla tur i dag.
ORIGINAL: stoltmammat2
TFK joggster twist. Fikk mi nye 2011 modell TFK i dag...og gud for ei digg vogn. Jenta mi storkoste seg i vogna når vi var ute og trilla tur i dag.
har sett på den....er den go på vinterterreng og? og er baggen stor? kan dei ha den vogna lenge?
har sett på den....er den go på vinterterreng og? og er baggen stor? kan dei ha den vogna lenge?
åssen er kalesja på den? er vogna lett?likte den eg :)
ORIGINAL: lillesiv
I'coo peak 4 air[:)]
Elsker denne vogna. Er ikke letteste vogna, men er veldig lett å trille. Den har fire store hjul der de to foran er svingbare, men kan låses.
Veldig lun sittedel som kan settes begge veier. Veldig gode demping som kan justeres mellom hard og myk.
Lun bag og lun sportsdel.
http://www.youtube.com/watch?v=N6u1Au4e01k
presiserer at vi ikke har slik mp3 høytaler greier i vår vogn, sikkert nyere versjon.
ORIGINAL: Cinnamon*
ORIGINAL: lillesiv
I'coo peak 4 air[:)]
Elsker denne vogna. Er ikke letteste vogna, men er veldig lett å trille. Den har fire store hjul der de to foran er svingbare, men kan låses.
Veldig lun sittedel som kan settes begge veier. Veldig gode demping som kan justeres mellom hard og myk.
Lun bag og lun sportsdel.
http://www.youtube.com/watch?v=N6u1Au4e01k
presiserer at vi ikke har slik mp3 høytaler greier i vår vogn, sikkert nyere versjon.
Denne har vi som sovevogn i barnehagen.. Makan til tung vogn skal man lete lenge etter!!
Ikke synes jeg den er noe lett og trille heller, hvertfall ikke når ungen begynner å veie mer enn 3 kg..!
sitter leser litt om den vogna....og ser at nåken skrive at d e glidelås en bruker for å legge ne ryggen?