Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Camillas
Har barnehagene vogenr som barna låner? eller må man ha med selv? Har trodd man må ha med selv, men ble litt usikker...
ORIGINAL: sjæfsTRØLLET
Har faktisk akkuratt kjøpt en emmaljunga twin scooter som snuppa skal bruke jeg... hun er 2 år og 4mnd[:)] litt bredere enn vanlige scooteren[:D] men ikke MYE... SKIKKELIG SMAL TVILLINGVOGN VIL NÅ JEG SI[;)]
ORIGINAL: sjæfsTRØLLET
Har faktisk akkuratt kjøpt en emmaljunga twin scooter som snuppa skal bruke jeg... hun er 2 år og 4mnd[:)] litt bredere enn vanlige scooteren[:D] men ikke MYE... SKIKKELIG SMAL TVILLINGVOGN VIL NÅ JEG SI[;)]
He he stor til ho da, men ikke om man skal ha tvilling i den kanskje [;)] Godt med stooor plass da [:)]
Men simo duo, den med bæggen, hvor lenge kan man ligge i den? Har fått låne en, men den ligger innpakket i boden...
ORIGINAL: Tinkers :P
ORIGINAL: Tinkers :P
vi bruker teutonia timmy i bhg. gutten min er 2 år og er så lang. og har vokst ut av vogna snart[8D]
Har du voksi pose i den da? Vi har den nå, men syntes det er så trangt i bredden ....
ja, han har hjemmesydd sovepose i. det går akkurat.. det er trangt oppi. men han sover godt vist nok.
han har sovet opp til 4 t i osv hehe.
ORIGINAL: larviksjenta
Men simo duo, den med bæggen, hvor lenge kan man ligge i den? Har fått låne en, men den ligger innpakket i boden...
83cm lang er bagen.
ORIGINAL: Frustrert frue :)
Simo duo, da kan du jo ta av bagen for så å sette på sportsdelen, det tror jeg er en av de størst vognene man kan ja