Ang.vogn i barnehage

Camillas

Elsker forumet
Hvor store er barna når de slutter å sove i vognen i barnehagen? Og hvilke vogner bruker/ har dere brukt til barna deres rett før de slutter.
Jeg lurer litt på hvilken vogn jeg skal kjøpe mtp fremtiden. Har en datter på 11 mndr nå og håper på en til snart [:)]

jeg ville gått for en som er lang og komfortabel å ligge i fremfor både pris og utseende.
bhg vogner har en tendens til å få seg en trykk og da er det greit at det ikke se så farlig med den.. ikke go favoritt vogna i alle fall.. jobber selv i bhg.
Sønnen min på snart 2 sover i vogn i bhg enda og har god plass i simo sportsvogna selv med voksipose i nå på vinteren..

Gutten min på 17 mnd sover i ei simo kombi (uten baggen da)[;)][;)][;)]

ORIGINAL: Tinkers :P

vi bruker teutonia timmy i bhg. gutten min er 2 år og er så lang. og har vokst ut av vogna snart[8D]

Har du voksi pose i den da? Vi har den nå, men syntes det er så trangt i bredden ....

Har veldig lyst på Simo kombi . . .  men driver å tenker frem og tilbake om det er nødvendig eller ikke...

jentungen sover i en brio kombi som bhg har. (uten bagen) har selv jobbet i bhg et par år, og anbefaler virkelig store og gode vogner, som simo, emmaljunga, basson, brio og lignende.
mange billige på finn.

Tenker vi blir å bruke en emmaljunga scootervogn når han begynner i bhg :)

Har barnehagene vogenr som barna låner? eller må man ha med selv? Har trodd man må ha med selv, men ble litt usikker...

Har faktisk akkuratt kjøpt en emmaljunga twin scooter som snuppa skal bruke jeg... hun er 2 år og 4mnd[:)] litt bredere enn vanlige scooteren[:D] men ikke MYE... SKIKKELIG SMAL TVILLINGVOGN VIL NÅ JEG SI[;)]

ORIGINAL: Camillas

Har barnehagene vogenr som barna låner? eller må man ha med selv? Har trodd man må ha med selv, men ble litt usikker...

Vi har med selv[:)]

ORIGINAL: sjæfsTRØLLET

Har faktisk akkuratt kjøpt en emmaljunga twin scooter som snuppa skal bruke jeg... hun er 2 år og 4mnd[:)] litt bredere enn vanlige scooteren[:D] men ikke MYE... SKIKKELIG SMAL TVILLINGVOGN VIL NÅ JEG SI[;)]

He he stor til ho da, men ikke om man skal ha tvilling i den kanskje [;)] Godt med stooor plass da [:)]

ORIGINAL: sjæfsTRØLLET

He he stor til ho da, men ikke om man skal ha tvilling i den kanskje [;)] Godt med stooor plass da [:)]

Nei.Hun jeg kjøpte den av solgte den fordi den ikke egnet seg til to[;)] Synes den er akkuratt passe til skinnfell, voksipose og ullteppe jeg[:)] Aldri i verden om det er plass til 2 voksiposer der[:D]

Men simo duo, den med bæggen, hvor lenge kan man ligge i den? Har fått låne en, men den ligger innpakket i boden...

Men simo duo, den med bæggen, hvor lenge kan man ligge i den? Har fått låne en, men den ligger innpakket i boden...

83cm lang er bagen.

vi bruker teutonia timmy i bhg. gutten min er 2 år og er så lang. og har vokst ut av vogna snart[8D]

Har du voksi pose i den da? Vi har den nå, men syntes det er så trangt i bredden ....

ja, han har hjemmesydd sovepose i. det går akkurat.. det er trangt oppi. men han sover godt vist nok.
han har sovet opp til 4 t i osv hehe.

Snuppa her og sover godt i Tmmyen m voksi posen, men vet ikke helt hvordan det blir når ho begynner i barnehagen til høsten. Vi kan jo kanskje få tak i en pose som er litt mindre også kanskje da [:)]

ORIGINAL: larviksjenta

83cm lang er bagen.

Hmmm og snuppa er 73 lang nå, blir kanskje litt trangt til høsten det da [8D] vi får se når den tid kommer. Er den for trang, men liker å sove i Timmy`n fortsatt så kanskje det blir bhg vogna.....

Simo duo, da kan du jo ta av bagen for så å sette på sportsdelen, det tror jeg er en av de størst vognene man kan ja

Her bruker vi emmaljunga scooter, og snuppa sover veldig godt i den, nettopp fordi den ikke ligger helt flat[;)] Hun har god pose, og teppe.

ORIGINAL: Frustrert frue :)

Simo duo, da kan du jo ta av bagen for så å sette på sportsdelen, det tror jeg er en av de størst vognene man kan ja

Har ikke sportsdelen på den vi låner, men skal titte på en duo i morgen som vi kanskje kjøper, den er både med sportsdel og dypvogn del [:)]

Back
Topp