Ang venner på facebook

x1xLykkeMamma

Gift med forumet
Godtar dere bare alle som legger dere til som venner?
Er støtt og stadig noen jeg ikke anner hvem er som prøver å legge meg til som venn, seinest i går.
Sende henne en melding over facebook og spurte om jeg viste hvem hun var, også fikk jeg til svar:
Hei, nei men jeg vet du er sammen med Espen. Noe galt med at jeg la deg til?

er det frekk og svare at det utgangspunktet ikke er noe galt i det men når man ikke kjenner personen ser jeg på det som lite nødvendig å legge til som venn?

Virker som det er mange, vennejegere der inne..[8|]

Hvis jeg ikke vet hvem det er, legger jeg dem ikke til nei.. Har skjedd meg noen ganger også.

Enig!
Jeg legger bare til folk jeg kjenner. De jeg ikke kjenner er jo i utgangspunktet ikke venner..
Å det blir heller ikke til at vi prates eller noe, so whats the point?!

nei, jeg er ikke venner med de jeg bare hilser på heller.. Bare venner med famile og de jeg snakker med..

ORIGINAL: barn2

Hvis jeg ikke vet hvem det er, legger jeg dem ikke til nei.. Har skjedd meg noen ganger også.

å dei ej ikkje vil ha som venn[8D]

ORIGINAL: MammaLM

Enig!
Jeg legger bare til folk jeg kjenner. De jeg ikke kjenner er jo i utgangspunktet ikke venner..
Å det blir heller ikke til at vi prates eller noe, so whats the point?!

ja akkuratt det jeg mener også, men vil jo ikke være frekk mot folk heller

Om jeg ikke kjenner personen legger jeg ikke til.

jeg har vært litt tilbakeholden med å godta alle og enhver som venn.. har i tillegg laget en venneliste som har begrenset tilgang, de får ikke se bilder, veggen og sånne ting. 

Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenner, og heller ikke folk jeg vet hvem er, men ikke hilser på om jeg treffer dem.. Og om jeg kjenner de bare litt, hender det fort at jeg sletter dem etterhvert. [8D]

Sign!
Og i motsetning til veldig mange andre er jeg ikke så opptatt av dette antallet venner, heller [;)]

Er veldig mange vennejegere ja, jeg legger aldri til de som jeg ikke selv kjenner.

F.x venninner av min lillesøster som gjentatte ganger prøver å legge meg til blir faktisk blokkert til slutt[:D] Var også ei herfra som jeg aldri hadde hørt om en gang som la meg til, og når jeg så på profilen var jo venneantallet oppi 1000 stykker - så der var det bare jakt for å få flere venner. Skjønner ikke vitsen å legge til de man ikke kjenner.

Jeg har også som dumidalia en egen venneliste for de som er litt mer perifere - de får ikke tilgang til bilder og vegg osv.

Jeg også får noen jeg ikke vet hvem er som legger meg til.. trykker bare ignorer jeg hehe

Jeg adder ikke folk jeg ikke kjenner.
Jeg adder nå kun folk jeg gjerne kan stoppe og prate med hvis jeg treffer på de. I begynnelsen addet jeg også folk jeg nærmest kun var på hils med, men nå har jeg blitt mer kritisk, og ignorerer noen i ny og ne.. [;)]

[:)]Gidder ikke å ha "venner" på facebook som jeg ikke er venner med IRL. Så om noen prøver å ade meg,så spørr jeg hvem det er - og passer ikke svaret meg - så blokkerer jeg!
[:D]Eller - det er noen der jeg ikke kjenner ,men som jeg svært gjerne skulle ha møtt og blitt bedre kjent med[;)]. Det er jenter fra født i mai 06 - og vi har jo hengt sammen på født i mai i 3,5 år drøyt nå -så jeg føler jo at jeg kjenner de da[;)].

[:D]Det er andre der som jeg har blitt kjent med via BV ,som jeg betrakter som  "GOD VENN!!"

ORIGINAL: LangeFlateBrøster

Godtar dere bare alle som legger dere til som venner?
Er støtt og stadig noen jeg ikke anner hvem er som prøver å legge meg til som venn, seinest i går.
Sende henne en melding over facebook og spurte om jeg viste hvem hun var, også fikk jeg til svar:
Hei, nei men jeg vet du er sammen med Espen. Noe galt med at jeg la deg til?

er det frekk og svare at det utgangspunktet ikke er noe galt i det men når man ikke kjenner personen ser jeg på det som lite nødvendig å legge til som venn?

Virker som det er mange, vennejegere der inne..[8|]

helt enig med deg,folk osm legger meg til bare for vi har felles venner,men vi vet jo ikke hvem hverandre er!og da har jeg ingen interesse av å ha dem på vennelista mi:)

Jeg legger til venner, bekjente og folk jeg VET hvem er[:)]

Mange som legger meg til som overhode ikke vet hvem jeg er.. og de godtar jeg ikke.. er spesielt 1 som legger meg til gang på gang.. skjønner ikke at han gidder jeg.. når jeg avviser hver gang.. men men[8|]

haha nei henne hadde eg ikke lagt til[:D] det va da litt av en vennejeger!(sinnsykt bra ord forresten, måtte le litt for meg selv nå)
eg slettet 250 av 450 venner en dag, fordi mange av de har eg så lite kontakt med, at eg ikke slår av en prat med de på butikken engang.. noen av dem har prøvd å legge meg til igjen, men eg bare driter i det.. vil ha kontroll på hvem som ser bildene av vesla, som eg legger der[:)]
(vet at det går an å ha forskjellige tilganger, men lettere å bare slette de hehe)

Back
Topp