Ang. vektoppgang...

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg er 23 uker på vei... Men veier nå 2 kg mindre enn da jeg ble gravid... Er det normalt?
Syns det er rart jeg ikke har lagt på meg noe jeg...

Flere som hadde det sånn?

Skal sies at jeg hadde i utgangspunktet 10 kg for mye da jeg ble gravid, så jeg lider ingen nød og vil tro babyen ikke gjør det heller.. Alt virker jo fint..

Sånn var det her også med nr 2...
Jeg var så happy og trodde det skulle gå bedre denne gangen enn første gang da jeg la på meg 30.
BAM! Så kommer kiloene... La på meg 20...

jeg gikk også ned en periode... så gikk jeg opp... og så raste jeg ned etter fødsel...og raste opp igjen etterpå emoticon

Med første gikk jeg totalt opp 2 kg fra startvekt. Gikk ned 10 kg de første 3 mnd. Ungen tok ingen skade av det

Med andre gikk jeg opp litt mer, men også denne gangen gikk jeg ned en del til å begynne med.
Tror ikke det er helt uvanlig.

da ungen ble født veide jeg 2-3 kilo mer enn startvekt. gikk ned ganske mange kilo de først måndene!!

eg gikk ner ca 5 kg i svangerskapet, uten noe kalme/spying, hadde et fint svangerskap. va jo overvektig, så babyen tok seg t rette av litt fett fra meg :P

Dette er veldig individuelt, akkurat som alt anna som har med kropp/svangerskap å gjere.

Med nr 1 gjekk eg ned ca 3 kg til å begynne med, og var tilbake på startvekt i veke 20. Deretter klarte eg likevel å legge på meg 1 kg i veka og endte opp på +22 kg drøyt to veker over termin.

Med nr 2 gjekk eg ned 6 kg til å begynne med, og var ikkje tilbake på startvekt før i veke 30. Gjekk då opp nesten 1 kg i veka og endte opp på + 9-10 kg ei knapp veke over termin.

Back
Topp