Ang vekten igjen

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Jeg følger FitnessNora på face'n. Hun er jo gravid hun også, med termin på nyåret. Dette er en sprek dame med veltrent kropp, og vet dere...hun har gått opp 15 kg på 15 uker! Hennes trøst er belønningen som ventes i februar..

Men der ser dere, selv om boka sier en ting...så er det ikke fryktelig unormalt å legge på seg mer enn gjennomsnittet ;)

Jeg følger FitnessNora på face'n. Hun er jo gravid hun også, med termin på nyåret. Dette er en sprek dame med veltrent kropp, og vet dere...hun har gått opp 15 kg på 15 uker! Hennes trøst er belønningen som ventes i februar..

Men der ser dere, selv om boka sier en ting...så er det ikke fryktelig unormalt å legge på seg mer enn gjennomsnittet ;)
Tusen takk for at du deler dette :) Made my day :D

Woho!!!! :D :D :D HIhi

Har vært nærmest vekthysteri de gangene jeg har vært her inne, så følte at dette måtte deles! For er ikke alltid man kan styre den vekta selv

Har vært nærmest vekthysteri de gangene jeg har vært her inne, så følte at dette måtte deles! For er ikke alltid man kan styre den vekta selv
Bryr meg ikke så mye om vekta denne gangen.. Forrige gang gikk jeg jo opp, men så klarte jeg o å rene de bort igjen og, så er ikke så bekymret denne gangen.. I tillegg har jeg jo blitt glad i å trene og nå, så da.. :-P

Sniker fra Jan16 her .
Dette gjorde godt å lese ❤️ hilsen hu som straks runder 24 uke , 10 kg + og føler seg unormal etter å lese om alle de som legger på seg 4 kg hele svangerskapet

Ja veit du da e så sant eg har gått opp alt frå 23-7 kg i mine 4 svangerskap .. Variert veldig! Så er spent på denne gangen oxo. Einaste eg trøste meg med er att 3.tri er ikkje midtsommars og då e da som regel litt mindre vatn i kroppen då da e kaldere :) ellers så seie eg berre, da e ei lita stond ein går gravid, men resten av livet går ein ikkje gravid.. Så kan ein gjera matten sjølv :) nyt og vær friske sunne for barnet og la vekt være vekt ...<3

Så lenge man har et sunt kosthold, synes jeg ikke man skal bry seg om en stor vektoppgang. Man skal selvfølgelig kose seg også, men om man går opp veldig mye, og spiser mye usunn mat og godteri, må man ta tak i det. Det man spiser går jo til babyen også, og man vil jo ikke fore småbarna sine på hamburger og godteri hver dag. Jeg synes det er helt greit at jordmødrene har fokus på dette, for det er ganske mange som koser seg ekstra mye når de er gravide.

Deilig å lese at man ikke er den eneste som får kiloene kastet etter seg:p

Nå ble jeg glad jeg og!! Må inn og lese på bloggen hennes! Vil se ho eeeese ut. :D

Må få lov å moderere meg litt etter forrige innlegg - fikk litt dårlig samvittighet nå, når jeg se rhun hadde kviet seg skikkelig for å legge ut infoen om at hun hadde gått ut 15 kg på 15 uker - og at hun ikke synes det var noe gøy å være kule rund i ansiktet :(
Det godter meg fortsatt, men med et hint av dårlig samvittighet at det kunne jo vært meg (selvom jeg ikke startet med fitnesskropp akkurat) og jeg hadde IKKE synes det var gøy - og ALDRI turt å legge ut på nettet hvertfall.. Så hun skal ha credz.

Fitnessnora er flott! :)
Og vet dere jenter, den vekten vi får på oss i svangerskapet er faktisk mulig å få av igjen så slapp av! Nyt svangerskapet og alle sære matvaner :P Vi kan seriøst ikke gå rundt å være redd for vekten i graviditeten.
Ja til ett sunt svangerskap, men det får være måte på :D

Hilsen en som gikk opp over 20kg sist... og ned igjen ;)

Fitnessnora er flott! :)
Og vet dere jenter, den vekten vi får på oss i svangerskapet er faktisk mulig å få av igjen så slapp av! Nyt svangerskapet og alle sære matvaner :P Vi kan seriøst ikke gå rundt å være redd for vekten i graviditeten.
Ja til ett sunt svangerskap, men det får være måte på :D

Hilsen en som gikk opp over 20kg sist... og ned igjen ;)
Du har så rett! Må ikke glemme at kvinnekroppen er Bygd for dette! :D

Husker jeg ble imponert over hvor fort magen trakk seg sammen sist, også var det godt å komme hjem fra sykehuset 14 kg lettere enn før før fødsel! :-) var en del vann i kroppen. Svettet som en gris lenge etter fødsel.

Jeg har ikke tenkt på vekt i det hele tatt, jeg. Jeg har alltid vært lubben og hatt litt dårlig selvfølelse, men det er fullstendig forsvunnet som gravid. Jeg føler meg faktisk sexy for første gang på lenge med babymagen!

Du har så rett! Må ikke glemme at kvinnekroppen er Bygd for dette! :D

Husker jeg ble imponert over hvor fort magen trakk seg sammen sist, også var det godt å komme hjem fra sykehuset 14 kg lettere enn før før fødsel! :-) var en del vann i kroppen. Svettet som en gris lenge etter fødsel.

Jeg veit ikke hva som skjedde her, men i begge de svangerskapene hvor jeg gikk opp 30+kg så var jeg 20 kg lettere iløpet av ei uke. Altså hadde 20 kg forsvunnet fra jeg fikk inn sykehusdøra til da jeg gikk ut derfra.

Jeg følte meg jækla fresh, om man såbort ifra den bolledeigen som hang igjen på magen :p

Jeg veit ikke hva som skjedde her, men i begge de svangerskapene hvor jeg gikk opp 30+kg så var jeg 20 kg lettere iløpet av ei uke. Altså hadde 20 kg forsvunnet fra jeg fikk inn sykehusdøra til da jeg gikk ut derfra.

Jeg følte meg jækla fresh, om man såbort ifra den bolledeigen som hang igjen på magen :p
Hihi den følelsen gleder jeg meg Til! Se seg selv i profil og bare wow jeg er skinny altså! :P

Hihi den følelsen gleder jeg meg Til! Se seg selv i profil og bare wow jeg er skinny altså! :P

Husker jeg ble sjokkert over hvor lite som faktisk forsvant rett etter fødsel. Litt motsatt fra dere :P

Jeg hadde kjøpt meg en joggebukse i str. M med søte tøfler til som jeg skulle "deige" meg i etter fødsel på KK. Jeg dro den på, og den satt som en tights! Og med bleierompe i tillegg så jeg rett og slett ikke ut :P

Min samboer pleier ikke å legge seg opp i hva jeg går med, men da ga han meg grei beskjed :D

Husker jeg ble sjokkert over hvor lite som faktisk forsvant rett etter fødsel. Litt motsatt fra dere :P

Jeg hadde kjøpt meg en joggebukse i str. M med søte tøfler til som jeg skulle "deige" meg i etter fødsel på KK. Jeg dro den på, og den satt som en tights! Og med bleierompe i tillegg så jeg rett og slett ikke ut :P

Min samboer pleier ikke å legge seg opp i hva jeg går med, men da ga han meg grei beskjed :D
Haha! Uff den bleierumpa gruer jeg meg til! Og ømheten! Tror jeg skal pakke ned er par tights jeg og tunikaer som kan skjule ræva litt:P

Back
Topp