Superprodusent
Glad i forumet
Idag fant jeg ut at jeg har gått opp 3 kg allerede! Jeg blir helt stressa, mindre mat har det også blitt pga dårlig matlyst. Hvordan ligger dere an?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke trent siden jeg fant ut at jeg ble gravid. Legen sa jeg skulle ta det med ro frem til tidlig Ul, også skal han vurdere om jeg kan trene videre i svangerskapet. Håper jeg kan det! For jeg vil gjerne være i god form for babyens skyld!Flub85 skrev:
NinaBeate skrev:
Har ikke trent siden jeg fant ut at jeg ble gravid. Legen sa jeg skulle ta det med ro frem til tidlig Ul, også skal han vurdere om jeg kan trene videre i svangerskapet. Håper jeg kan det! For jeg vil gjerne være i god form for babyens skyld!Flub85 skrev:
er det en grunn til at du ikke bør trene? viss jeg kan spørre :) jeg har og tatt tidlig UL skjønner du.. skal på min andre i morgo (uke 6).. kanskje jeg burde høre om det :) har ikke tenkt på at det kanskje ikke alltid er bra å trene... er selv en aktiv person, men kan jo gå mye da :)
Flub85 skrev:
NinaBeate skrev:
er det en grunn til at du ikke bør trene? viss jeg kan spørre :) jeg har og tatt tidlig UL skjønner du.. skal på min andre i morgo (uke 6).. kanskje jeg burde høre om det :) har ikke tenkt på at det kanskje ikke alltid er bra å trene... er selv en aktiv person, men kan jo gå mye da :)
Hun anbefalte meg det for å være på den sikre siden, men det er ingen garanti uansett. Det er fordi jeg har mistet at jeg får litt ekstra oppfølging denne gangen!