Ang vektøkning.

Superprodusent

Glad i forumet
Idag fant jeg ut at jeg har gått opp 3 kg allerede! Jeg blir helt stressa, mindre mat har det også blitt pga dårlig matlyst. Hvordan ligger dere an?

Tror ikke jeg har gått opp noe særlig foreløpig. Men matlysten er jammen på plass. Jeg dytter i meg både det ene og det andre. Har spist svær middag nå sent i kveld, og nå sitter jeg med en skål med nonstop ved siden av meg... MMmmm

Jeg står på stedet hvil tror jeg. Prøver å trene og komme i form til sommeren. Vil ikke ende opp i 25 + og føle meg ufresh og tung. Som jeg gjorde sist. Vil nye dette svangerskapet.

Gått opp 1-2 kg ja... og skikkelig oppblåst mage, ser ut som jeg er minst 3 mnd på vei alt... :P
Men det er jo mitt andre svangerskap på svært kort tid da, så har jo nesten ikke rukket å komme meg siden sist...

har ikke hvert på vekta enda men føler at jeg har lagt på meg
prøver å holde søtsuget nede men det er ikke så lettmen vi skal jo alle gå opp
men man må jo passe seg for hvor mye
men jeg tenker at litt er jo greit

hei :)
aner ikke om jeg har gått opp, skal sjekke vekta, men glemmer det hver dag :P men føler eller mener at buksene mine allerede er strammere! spes olabukser.. hjelpes! om det er sant eller psykisk det vet eg ikke, men appetitten har virkelig kommet her og! er sulten nesten hele tiden.. prøver å ete lite og ofte da... da holder eg og kvalmen i sjakk.. men vil jo ikke ete aåå mye heller :(

men tror det er veldig individuelt hvor mye vi legger på oss. jeg har allerede fått større bryster,  så muligens de øker veka litt..? og apetitten hjelper jo ikke akkurat :P

men hvordan er det med magen deres da? begynner gravidmagen kommet til syne? jeg føler "lubben" (partiet under navelen :P ) min har kommet mer til syne.. men kommer muligens av oppblåshet..?

Jeg har gått ned 4 kg siden nyttår. Har fått opp forbrenningen pga mye trening fra nyttår, og spist bare godteri på lørdager. I det siste har matlysten vært dårlig pga kvalme, så det er nok også en grunn til at jeg har gått ned. Har ikke trent siden jeg fant ut at jeg ble gravid. Legen sa jeg skulle ta det med ro frem til tidlig Ul, også skal han vurdere om jeg kan trene videre i svangerskapet. Håper jeg kan det! For jeg vil gjerne være i god form for babyens skyld!

Flub85 skrev:
 Har ikke trent siden jeg fant ut at jeg ble gravid. Legen sa jeg skulle ta det med ro frem til tidlig Ul, også skal han vurdere om jeg kan trene videre i svangerskapet. Håper jeg kan det! For jeg vil gjerne være i god form for babyens skyld!

er det en grunn til at du ikke bør trene? viss jeg kan spørre :)  jeg har og tatt tidlig UL skjønner du.. skal på min andre i morgo (uke 6).. kanskje jeg burde høre om det :) har ikke tenkt på at det kanskje ikke alltid er bra å trene... er selv en aktiv person, men kan jo gå mye da :)

Jeg har kanskje gått opp 1 kilo! Sjekket vekta senest i går for jeg har trenet hver dag i 1,5 uke nå. Så da tenkte jeg kanskje jeg hadde gått ned en liten kilo men det hadde jeg ikke:P Trener sånn 30 day shred. Men jeg har hørt at om en bruker å trene så skal en forsette med det i svangerskapet.. Stemmer ikke det da?

NinaBeate skrev:

Flub85 skrev:
 Har ikke trent siden jeg fant ut at jeg ble gravid. Legen sa jeg skulle ta det med ro frem til tidlig Ul, også skal han vurdere om jeg kan trene videre i svangerskapet. Håper jeg kan det! For jeg vil gjerne være i god form for babyens skyld!

er det en grunn til at du ikke bør trene? viss jeg kan spørre :)  jeg har og tatt tidlig UL skjønner du.. skal på min andre i morgo (uke 6).. kanskje jeg burde høre om det :) har ikke tenkt på at det kanskje ikke alltid er bra å trene... er selv en aktiv person, men kan jo gå mye da :)

Hun anbefalte meg det for å være på den sikre siden, men det er ingen garanti uansett. Det er fordi jeg har mistet at jeg får litt ekstra oppfølging denne gangen!

Har faktisk lagt på meg 4 kg, men er nok ikke pga at jeg er gravid, er bare fordi jeg er på en kraftig smågodt- og colabølge for tiden, er helt hekta!! Bestemmer meg hver dag for at jeg skal slutte, men før jeg vet ordet av det har jeg vært på mixen uten at jeg husker det og sitter småkvalm i sofaen, haha! Har ikke så mye ekstra på kroppen da, så stresser ikke enda, annet enn at det er dumt å spise så mye usunt!

Flub85 skrev:

NinaBeate skrev:

Flub85 skrev:

Hun anbefalte meg det for å være på den sikre siden, men det er ingen garanti uansett. Det er fordi jeg har mistet at jeg får litt ekstra oppfølging denne gangen!

oki :) bra de passer ekstra godt på deg denne gangen da :)

jeg fikk gladmeldingen min om at jeg er 100% gravid og fikk høre hjertelyden :) glemte jo å spørre om alle spørsmål da så får ta de med legen neste uke :)

men kan uansett ikke trene ennå, så e vel bare å ta det med ro og gå lange tuerer i det deilige vårværet :)
kvalmen og matsuget er ikke så ille lengre heller, etter jeg begynte på skolen igjen :) da er det andre ting som aktiviserer meg :) og det er jo bra :)

Back
Topp