ang vasking av sete

mamma_86

Elsker forumet
Jeg har besafe izi combi, går det ann og ta av trekket og vaske det? jeg fikk ikke med noe bruksanvisning når jeg kjøpte setet.....

ja, vi gjorde det i påska.. var et jævla knot.. men det gikk

du må løsne trekket i kantene der det møter plast.. og for å få det helt av må du løsne selene i rompedelen.. hvis du ser der selene går ned i setet og kjenner med fingern så kjenner du at det er en åpning i metallet der du kan lirke selene utav...

jeg fikk ikke av den lille flappen som sitter mellom beina, så den vaska jeg bare godt med en klut med såpevann på...

(Tobias hadde spydd.......)

Oi. det hørtes slitsomt ut.. men det må jo vaskes en gang i bladt.. hmm... kanskje jeg skal styre med det imorra mens eline er i barnehagen. hehe

ORIGINAL: mamma_86

Oi. det hørtes slitsomt ut.. men det må jo vaskes en gang i bladt.. hmm... kanskje jeg skal styre med det imorra mens eline er i barnehagen. hehe

jeg hadde ikke giddi det med mindre jeg MÅTTE... var ikke jeg som satt det på igjen, det var "bestefar", men han sa det var et herk.. [8D]

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: mamma_86

jeg hadde ikke giddi det med mindre jeg MÅTTE... var ikke jeg som satt det på igjen, det var "bestefar", men han sa det var et herk.. [8D]

hmm. okey.. tenkte ikke på og spørre om vasking når vi kjøpte setet, kjøpte bare det som var på tilbud. hehe jeg MÅ ikke vaske det. Så ille er det ikke.. men jeg synes da det burde vaskes en gang... har jo ikke vært vasket siden ho fikk det til jul 06.

bare gå over det med mildt såpevann på en fuktig klut og la det tørke godt før du setter det på plass igjen + støvsug litt... burde holde i massevis [:D]

man får kjøpt trekk å ha på det også, som er lettere å vaske enn selve stoltrekket...  får det på bilxtra og andre steder de selger setet - men ville sjekka priser... pleier å være stor variasjon på sånne ting rundt om kring..

Da prøver jeg og gjøre det imorra istedefor tror jeg. hehe... Vi bruker ikke bilen så mye så tror ikke jeg trenger sånt trekk, bruker den mindre etter at jeg begynte og være hjemme igjen..

Gå inn på www.hts.no/norsk/ så finner du riktig stol, og laster ned bruksanvisningen der, står hvordan man monterer/demonterer trekket der, og hvordan det kan vaskes.
Lykke til. [;)]

Back
Topp