Ang vannkopper!?!

*Millamor*

Elsker forumet
Når deres barna har hatt det, var de veldig syke?
Feber?
Hvor lenge hadde de det?

Her i min hustand oppdaget vi det på begge ungene på Lørdag, det popper utslett frem fortere en jeg kan blunke. De har ikke feber, men er forkjøla i tilegg.
Hørt at de små som får det kan ble veldig syke? Noen som har hatt det på barn mindre enn 8.mnd?

Linnea er jo prematur og er ei lita småspist frøken på bare 6180gr, så blir litt ekstra engstelig for henne [&:]

Takker for svar[:D]

Ja jeg gjør det, om hun får feber og mister matlysten. Hun smiler og er ikke noe brydd av det enda hvertfall.. Men med en gang jeg merker noe endring på henne ringer jeg selvfølgelig med en gang[:D]

Ungene her hadde det i høst, de er jo litt eldre enn jenta di da [:)]

Men her merka vi ikke noe på dem, annet enn flekkene og at det klødde. Helt i vanlig form.

[:)]Vannkopper pleier heldigvis å være "enklere" jo tidligere man får det. (Må jo selvfølgelig være obs da) Men voksne som får vannkopper kan bli noe inn i granskauen dårlige! Veninnen min fikk det i mars i fjor ,og var grisedårlig i nesten 4 uker ,sønnen hennes var dårlig i 6 dager ,uten feber - bare kløe og veskende prikker.

Joachim hadde det når han var 6 mnd.. han hadde mange prikker, sikkert 250 stk,, men var i fin form hele tida, ikke feber eller noe.. litt mere sutrete enn vanlig, men det er ikke så rart med prikker over hele kroppen som klær..

God bedring til barna dine :)

Elias var under året da han fikk det, ble sprekksyk med feber og prikker OVERALT.. han sov ikke på over to døgn bl.a.

Back
Topp