Ang vannavgang

samaha27

Elsker forumet
Finnes d noen måte man kan merke at d kan skje på kort tid?Grunnen til jeg spør er for at d har jeg ikke vært m på før at d har gått av seg selv;)Jo m minste forrestn, men da sov jeg da d skjedde..M de andre har dem tatt d..Har ligget på sofaen nå en halv time å kniper for d kjennes ut som d e like før noe skal sprekke der nede:pKan da ikke være mulig å merke noe før d plutselig går?

Merka absolutt ingenting før det sa popp. Ikke rant det heller, så tok et dobesøk før jeg skjønte det var det:)

Hadde ingen forvarsler på at vannet skulle gå da jeg sto opp, 35+4. Ingen modningstegn, ingen slimpropp, ikke en eneste kynner/murring/nedpress. Bare sto opp en morgen jeg skulle på jobb, og *svosj* :)

Jeg hørte og merket ett voldsomt nedpress når vannet gikk. Jeg lå og var våken så tenkte for meg selv at nå gikk vannet. Så tok ett minutt eller to før jeg turde å reise meg, og etter noen skritt så begynte det å renne.

Altså, her var det som et knepp. Synes selv det var litt vondt, men sikkert fordi jeg skvatt og var helt uventet :P

Her kom det heller ikke noe, men jeg turte ikke å bli sittende så gikk på do. Kom noe, men var ikke mye fordi lille snupp var festet fra uke 32 :)

Veldig mye sniking fra meg her, men er såååå spennende. Dere er jo snart i mål :D

Med ho første så var jeg på do å da jeg la meg i senga igjen så kom det et knepp som hun over sier og daa begynte det å renne. Husker jeg tenkte at nå tissa jeg på meg, men jeg var jo akkurat på do. Før det gikk opp for meg at det var vanne som gikk.

Med nr to merka jeg ingenting annet enn at det bare rant. Jeg prøvde fortvila å få jentungen til å sove ( kl var 4 halv 5 på natta å jeg var sur, gretten og trøtt.

Hmm leste det var lurt å legge tisselaken i sengen i tilfelle det går på natten.. Hvis flere ikke merker noe så bør jeg kansje det just in case.... Selv om jeg har tenkt jeg skulle bli gammel og grå før jeg trengte sånt igjen;)

Jeg satt på do å hadde akuratt fått epidural. Kjennte et veldig press nedentil (epiduralen tok ikke smertene mine down under) så satt bare å venta på at det skulle gå, for det kjenntes sånn ut! Og så sa det poff mens det "spruta" litt ut! Hørtes nesten ut som om en katt som hissa :P

Jeg hørte og merket ett voldsomt nedpress når vannet gikk. Jeg lå og var våken så tenkte for meg selv at nå gikk vannet. Så tok ett minutt eller to før jeg turde å reise meg, og etter noen skritt så begynte det å renne.
Altså, her var det som et knepp. Synes selv det var litt vondt, men sikkert fordi jeg skvatt og var helt uventet :P

Her kom det heller ikke noe, men jeg turte ikke å bli sittende så gikk på do. Kom noe, men var ikke mye fordi lille snupp var festet fra uke 32 :)

Veldig mye sniking fra meg her, men er såååå spennende. Dere er jo snart i mål :D

Jeg signerer disse, opplevde en kombinasjon. Jeg fikk mye nedpress tett før det gikk. Riene var igang, men ikke spesielt vonde. Så når det nedpresset kom for fullt sved det i livmorhalsområdet et lite sekkund, og det føltes samtidig som om en ballong sprengtes inni meg. Kan være enig i at det hørtes som et svakt knepp, og så pipla det ut. Etter det eskalerte riene og ble vonde.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Med første hadde jeg akkurat vært på do å tissa og i det jeg la meg til rette i senga kjente/hørte jeg et knepp og at det sildra når jeg beveget meg. Har sovet med tisselaken i noen uker nå og handuk ved senga :p

Hmm leste det var lurt å legge tisselaken i sengen i tilfelle det går på natten.. Hvis flere ikke merker noe så bør jeg kansje det just in case.... Selv om jeg har tenkt jeg skulle bli gammel og grå før jeg trengte sånt igjen;)
Med første hadde jeg akkurat vært på do å tissa og i det jeg la meg til rette i senga kjente/hørte jeg et knepp og at det sildra når jeg beveget meg. Har sovet med tisselaken i noen uker nå og handuk ved senga :p

Prøvde å sove med tisselaken i natt. Fy fader så klamt. Det røk etter noen søvnløse timer gitt! Endelig sluttet å svette som en gris om natta liksom. Så nå er eg veldig usikker på ka eg skal Gjøre videre :-P

Prøvde å sove med tisselaken i natt. Fy fader så klamt. Det røk etter noen søvnløse timer gitt! Endelig sluttet å svette som en gris om natta liksom. Så nå er eg veldig usikker på ka eg skal Gjøre videre :-P
Har du forsøkt med handuk over? :)

Her hørte/kjente jeg et knepp, som om en ballong sprakk inni meg. Og da pipla det ut litt. Tenkte det var normalt at det bare kom litt siden hodet var festa, men gikk ikke lang tid før det fossa ut i ekte Hollywood-stil :p Jammen kom det i flere omganger også. Hadde da hatt svake rier i 3 timer, men etter vannet gikk kom jammen riene for fullt også.

Kjente et knepp begge gangene. Første gang var hodet festa. Da kom det ikke så mye, men kom små mengder hele veien. Med nr 2 kom det mye. Der var ikke hodet festa. Kom en svær dam på gulvet og når jeg låg å venta på sykebilen kom det mye i bølgedaler hele veien. Husker lakenet på båren i sylebilen og var gjennomvått når vi kom fra. Når hodet festet seg var det mye mindre vann som kom. Gikk over 14 dager med henne etter vannet v gikk. Fornye seg hele tiden.

Back
Topp