Ang. vannavgang

gullkua

Forelsket i forumet
Hei!
Jeg føler meg litt teit nå.. Men da jeg var på do i går kveld før jeg la meg, og var ferdig, så satt jeg bare litt til.. (liker meg på do.. hehe..) Og så kjentes det ut som det kom en "propp" eller noe, og det begynte å renne.. tenkte at det kanskje var vannet som gikk, og ble en smule "nervøs".. Men så stoppa det.. og har ikke kommet noe siden.. Har ikke ringt på føden å spurt, syns det var litt flaut.. Tenkte at det hadde fortsatt å renne om det var vannet..? Noen som vet noe om dette..? bare vente å se an..?

Ring til føden, ikke alltid at alt vannet kommer samtidig.. Mange opplever at vannet lekker ut gradvis. Lykke til :)

Hos meg var det helt tydelig at vannet gikk. Begynte å renne vær gang jeg reiste meg opp fra doen Men har jo hørt om dem som lekker, så ring hvis du ikke allrede har gjort det.

Det der har jeg også!
men det er kun når jeg er på do, så det lekker ikke når jeg går rundt om.
Akkurat som om jeg tisser litt, og så kommer det som du sier, en følelse av en propp, at noen dytter på blæren, sånn at resten skal komme ut. hmmm.

Jeg har ikke ringt... Men har ikke kommet noe mer sånn heller.. Og ikke noe form for tak heller.. Og så er det aktivitet inni her.. Vannet fornyer seg jo om det var litt av det som kom..? :)

hos meg var det veldig tydelig at vannet gikk. rant og rant og rant og rant, men de første 10sekundene trudde jeg at jeg tissa på meg :P

Jeg var veldig usikker på om det var vannet som gikk. Kjente det rant litt, men så ga det seg og kom ikke mer før flere timer senere. Jeg ringte og dro inn på en sjekk og da var det vannet. Så ikke alltid greit å vite. 

Back
Topp