Ang valg av fadder til nr 2.

vesla87

Gift med forumet
Er sjeldent her inne så det har sikkert vært tråder om dette før, men spør for det ;) Sliter litt med valg av fadder til nr 2. Første hadde sambos søster og 2 vennepar av oss. Men nr 2?? Jeg har ingen søsken og sambo har ikke flere, blir det feil da å bruke sambos søster en gang til og heller velge noen andre ved siden av? Eller burde vi da velge alle en gang til? Eller må alle være nye? Trenger litt tips her ;) hva har dere gjort?

vi har 4 faddere til største, minste har 3 av de pluss en ny. så vi har bytta ut en. ser ikke noe problem med det. 

her blir det ikke gjenbruk.. har stor familie og flere venner som stiller i særklasse så det er nok å ta av :)

Første hadde broren min, pappaens bror og pappaens bestekompis. Andre hadde ei venninne av meg, tanta mi + søskenbarnet m/ mann til pappaen. 

Finnes vel ingen regler på det, så er vel bare opp til hva dere har lyst til.
Om dere har lyst å bruke søsteren til sambo igjen så er det vel bare å gjøre det.
Vi brukte også "opp" søsknene våre i første runde så denne gangen blir det nok en kombinasjon av våre søskenbarn og våre venner.

Dere kan jo bruke de samme ja, det er jo ikke noe farlig.

Her har samboer 4 søsken og jeg 2 + at vi har en del venner så her var det ikke noe problem.

Hver unge har 3 i nær familie, og 3 venner.

Vi brukte de samme fadderne til både en og to.

Bare at i nr en så fikk ikke den ene faddern fri fra militæret og til nr 2 så fikk ikke den andre faddern fri fra militæret :(  men faddere er de for det :)

men tenkte ikke på noe annet at vi skulle ha forskjellig :)

Samme faddere på begge. Broren min og dama pluss to av søstrene til samboeren.

Førstemann har mormoren og farfaren sin. Sistemann har to onkler, en bestefar og en venninne av meg. Finnes ikke noen fasit- så kjør på akkurat sånn som dere ønsker:)

Back
Topp