Ang vørterøl

samaha27

Elsker forumet
hvilken type er d dere drikker?Syns dere d hjelper?Og hvor mye tar dere i løpet av en dag?
 
Hva skal det hjelpe mot? Her har jeg gått glipp av noe:-) Drikker ellers ingenting med kullsyre i, jeg da...
 
Hei! Sniker i fra september :)
Vørterøl er ett godt gammelt triks for å få i gang melkeproduksjonen. :)
Jeg er glad i Vørterøl så drikker gjerne ei hel flaske til kveldskos. Og synes at det hjelper veldig på melka.
Synes Ringnes sin er best. ;)
 
Hei! Sniker i fra september :)
Vørterøl er ett godt gammelt triks for å få i gang melkeproduksjonen. :)
Jeg er glad i Vørterøl så drikker gjerne ei hel flaske til kveldskos. Og synes at det hjelper veldig på melka.
Synes Ringnes sin er best. ;)
Åja:-) Da skal jeg holde meg laaaangt unna vørterøl! Her er det melk i strie strømmer...noen som vil ha? :-):-)
 
Æsj vørterøl høres stygt ut men får kjøpe ett par flasker og drikke. Prøver alt nå for å få mer melk.
 
Hva skal det hjelpe mot? Her har jeg gått glipp av noe:-) Drikker ellers ingenting med kullsyre i, jeg da...
Ingen kulsyre i vørterøl da!
Gammelt kjerringråd å drikke vørterøl for å få i gang melkeproduksjonen. Og det hjelper også! Har drukket det mens jeg har amma alle tre. ;)
 
Æsj vørterøl høres stygt ut men får kjøpe ett par flasker og drikke. Prøver alt nå for å få mer melk.
Vørterøl er ett gammelt kjerringråd. Ikke alle som liker det, men jeg er veldig glad i det. Mye næring for både mor og barn. ;)
 
Drikker ikke vørterøl, men clausthaler og andre alkoholfrie øl :)
 
Ringnes sin drikker jeg. Syns iskald vørterøl er godt. :-)
 
Må prøve d som kan prøves for sliter m melka..Da skal jeg prøve dette i morgen..Hvor fort merket dere forskjell?
 
Back
Topp