Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja Da skal jeg holde meg laaaangt unna vørterøl! Her er det melk i strie strømmer...noen som vil ha?Hei! Sniker i fra september
Vørterøl er ett godt gammelt triks for å få i gang melkeproduksjonen.
Jeg er glad i Vørterøl så drikker gjerne ei hel flaske til kveldskos. Og synes at det hjelper veldig på melka.
Synes Ringnes sin er best.
Hadde for mye i starten jeg også. Men det stabiliserer seg som regel heldigvis!Åja Da skal jeg holde meg laaaangt unna vørterøl! Her er det melk i strie strømmer...noen som vil ha?
Ja, heldigvis Men det er jo et luksusproblem! Kunne ikke falt meg inn å klage, sjøl om det ikke er noe særlig med spreng og lekkasje.Hadde for mye i starten jeg også. Men det stabiliserer seg som regel heldigvis!
Ingen kulsyre i vørterøl da!Hva skal det hjelpe mot? Her har jeg gått glipp av noe Drikker ellers ingenting med kullsyre i, jeg da...
Vørterøl er ett gammelt kjerringråd. Ikke alle som liker det, men jeg er veldig glad i det. Mye næring for både mor og barn.Æsj vørterøl høres stygt ut men får kjøpe ett par flasker og drikke. Prøver alt nå for å få mer melk.
hvilken type er d dere drikker?Syns dere d hjelper?Og hvor mye tar dere i løpet av en dag?
Ja, heldigvis Men det er jo et luksusproblem! Kunne ikke falt meg inn å klage, sjøl om det ikke er noe særlig med spreng og lekkasje.
Åja Der ser du hvor mye jeg vet...Ingen kulsyre i vørterøl da!
Gammelt kjerringråd å drikke vørterøl for å få i gang melkeproduksjonen. Og det hjelper også! Har drukket det mens jeg har amma alle tre.