ang uttak

babyT

Forumet er livet
Jeg har lenge grua meg til uttaket fordi mange sier det er vondt. Men så kom jeg til å tenke på dette: Jeg ligger jo med veldig sterke smerter minimum to dager hver mnd, så da skal jeg vel klare eventuelle stikkende smerter den stunden uttaket pågår. Rart med det, nå når jeg er igang så gruer jeg meg plutselig ikke hverken til stikking eller uttak [8|] Hvertfall ikke idag, kan jo hende det blir annerledes når dagen kommer [8|]

4 dager igjen til første stikk!

Uttaket er ingen ting i forhold til det du sliter med snuppa, så stress ned og slapp av du, husk de har full kontrol de som gjør uttaket, gjort dette mange ganger de og du blir jo dopet også, men hvordan det blir for deg etter at bedøvelsen har gådt ut hvet jeg ikke - men tror vel ikke at endo kan gi deg mere smerter da enn oss som ikke har det.

tror nok det ikke er noe å grue seg for.
jeg merket ikke noe i det hele tatt.
kun vaskingen jeg merket, ellers så var jeg nok dopet ned så jeg ikke merket noe

ikke lenge til sprøyte start nå. da er det snart tid for den store dagen når man først har begynt stikkingen syns jeg dagene går så fort

Tror nok jeg skal klare eventuelle smerter når bedøvelsen går ut også. Nå kjenner jeg at jeg bare er spent på det som skal skje i tiden fremover. Torsdag drar jeg til Tromsø for første sjekk, og skal da kjøpe inn alt jeg trenger til stikkingen. Så blir det jubileumsfest i helga, fullt kjør hele lørdagen, så håper ikke jeg blir dårlig [&:]

Så er det fri søndag og fire dager på jobb før jeg drar til Tromsø 29. mai. Kl 8 30. mai blir det blodprøve, og litt senere på dagen UL. Skal da Bo i Tromsø til eggene er satt inn igjen. Så får se hva jeg finner på de dagene. Kan bli lange dager alene på hotell. Mannen må jo jobbe, og NAV dekker uansett ikke hotell for ham annet enn fra dagen før uttak og til uttaksdagen. Så får nok utforske Tromsø alene. Håper det er andre tilreisende jenter med samme "oppdrag" på UNN som er der samtidig, slik at vi kanskje kan gå litt ut sammen. Kafé, kino, shopping...

Back
Topp