Ang utplassering fra nav. Jobb innen psykiatri.

Krølla82

Forumet er livet
Jeg har hatt en tråd tidligere ang at jeg muligens kommer til å gå på en utplassering via nav,men er det begrensninger for hva slags jobber de kan skaffe en utplassering i? Jeg har nemlig en drøm om å få meg en jobb innen psykiatrien,men jeg kommer meg ikke innenfor uten utdannelse eller erfaring. Tror dere nav kan bistå med en utplasseringsplass i psykiatrien?

dytt

En kompis av meg ble utplassert på psykiatrisk som omsorgsarbeider, uten utdannelse.

ORIGINAL: rodstilk

En kompis av meg ble utplassert på psykiatrisk som omsorgsarbeider, uten utdannelse.

Var det da via skole eller via nav? Var han under utdannelse til å bli omsorgsarbeider da eller?

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: rodstilk

Var det da via skole eller via nav? Var han under utdannelse til å bli omsorgsarbeider da eller?

Via NAV. Han begynte på kveldsskole for å bli omsorgsarbeider etter et halvår, det også under regi av NAV.

tror ikke det er så lett å få tak i ..skal i praksis på dps selv nå fra mandag... men jeg er sosionomstudent...

Back
Topp