• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ang utflod?

^Milla^

Gift med forumet
Dere som er 5 uker på vei, eller litt mer.. hvordan type utflod har dere?
Nå er det jo ikke hemmelig at jeg kanskje ikke er gravid lenger, men har hatt mye utflod i form av slim de siste dagene.. gjennomsiktig og myyye, og tøyelig på en måte (vanskelig å si,for har ikke tatt på det )..:P men har aldri hatt det slik før, så syns det er rart.. Er veeeldig mye..

Kan det være El slim? (skal vell ha EL over helga om jeg ikke er gravid) Eller er det noe annet? Om noen har noen erfaring med det..

ORIGINAL: aprilbarn

jeg har MYE utflod, men er veldig tynt. Kjenner nesten ut som jeg tisser på meg noen ganger når det kommer mye i slengen [&:]

Jeg også, har begynt å bruke truseinnlegg.

ORIGINAL: Nnem

jeg har MYE utflod, men er veldig tynt. Kjenner nesten ut som jeg tisser på meg noen ganger når det kommer mye i slengen [&:]

Signerer denne

jepp har begynnt å bruke truseinnlegg her også.:)

ORIGINAL: Mamman til Luan

Signerer denne

Nå ble jeg glad. Har tenkt akkurat det samme idag jeg også. Satt stille istad og tenkte "guri nå blir jeg våt" Gikk på do med gang, var jo redd for det værste. Men er bare veldig veldig tynt flytende, kommer ikke så mye, men det bare renner.

ha akkurat same erfaring som alle dere her;-)) tynt utflod og ganske mye, da regne me det at alt er i orden

ORIGINAL: Mamman til Luan

Signerer denne

Samme her[:-]

Har også en del utflod, brukte truseinnlegg hele svskapet sist, kjedelig igrunn[&:]

Back
Topp