ang utflod (litt ekkelt)

Jaybird

Gift med forumet
Ja. Må jo spørre da.

Jeg har værre snålt utflod for tiden. Det kommer masse og det er helt flytende og gjennomsiktig. Når jeg glemmer å ta på meg innlegg så ser det ut som om jeg har tissa ned nesten hele trusa[:'(]. Lukter ingenting, men er litt ekkelt da.

Noen andre?

Klein klem fra Jay!

eeeh, dytter litt for deg... håper andre kan forklare...

*skal se i bøkene mine om det står noe der*

økt utflod, heeeeeeeeeeeelt vanlig, så lenge det ikke lukter så er det bare bra [:D]

Hahaha! Regnet med det=P.
Men ville jo spørre da[:D]. Regna med at utflod ikke akkurat er farlig. hehe.

Men det er eeeeeeeeeeekkelt!

Ja. Værre enn å gå gjennom puberteten dette her asså[:D]

jupp jupp [;)] I know !!! Kvisetryne, pupper, utflod alt blæ, er bare mensen man slipper liksom

Det veier jo faktisk opp ganske mye at man slipper å blø i en uke i strekk[8D].

ORIGINAL: FruStina

økt utflod, heeeeeeeeeeeelt vanlig, så lenge det ikke lukter så er det bare bra [:D]

Er litt mer her også, enn vanlig.. [;)]

ORIGINAL: Juvel

HAr akkurat det samma som deg Jaybird [:'(]

Så bra det ikke bare er meg;) haha. Eller, bra er det vel ikke[8D]. Direkte ekkelt!

Jeg og har sånn til tider! Det varierer litt[8D]

sliter selv med det. så lenge det ikke lukter svir eller klør så skal det være ufarlig....
går med truseinnlegg hele tia... og bytter OFTE .. det hjelper... føler meg mindre ekkel og mer ren:)

ORIGINAL: mammaveneterpådeg

sliter selv med det. så lenge det ikke lukter svir eller klør så skal det være ufarlig....
går med truseinnlegg hele tia... og bytter OFTE .. det hjelper... føler meg mindre ekkel og mer ren:)

Me 2. Men er noen ganger jeg glemmer det. Plutselig ser det ut som jeg har tisset på meg[:'(]. Går heldigvis ikke gjennom buksa da:P

Jeg syntes det lukter lit ekkelt jeg da [&:] eller ja alt lukter jo rart nå om dagen og smaker vondt [:@]

ORIGINAL: Jaybird

Me 2. Men er noen ganger jeg glemmer det. Plutselig ser det ut som jeg har tisset på meg[:'(]. Går heldigvis ikke gjennom buksa da:P

Kjenner dere at det renner også? For det gjør jeg, og jeg tror alltid at "nå blør jeg", men så er det bare gjennomsiktig guffe, haha[8D] Heldigvis!

ORIGINAL: Frøken S

Kjenner dere at det renner også? For det gjør jeg, og jeg tror alltid at "nå blør jeg", men så er det bare gjennomsiktig guffe, haha[8D] Heldigvis!

Ja det er så ekkelt.. føler at jeg tisser på meg noen ganger [8D][&:]

ORIGINAL: Juvel

ORIGINAL: Frøken S

Ja, enten blod eller tiss[8D] Haha, herregud så komisk!

Ja det er så ekkelt.. føler at jeg tisser på meg noen ganger [8D][&:]

Back
Topp