ang utdrikningslage.............

Taranitas øyenstener

Forumet er livet
de dere inviterer der kommer de i bryllupet også? jeg har nemlig mange venninner jeg vil ha med i utdrikningslaget, men en del av de har jeg ikke planer om å invitere i selve bryllupet fordi vi allerede er 80 stk og det er det det er plass til i lokalet

min forlover ba om å få en liste fra meg der det stod hvem jeg ville ha med[:)] Jeg kommer nok til å be noen venninner som ikke skal komme i bryllupet ja

jeg kommer til å gi forloveren min en liste over de jentene som kommer i bryllupet, som kan bli med i utdrikningslaget. Vil ikke ta med de som ikke kommer i bryllupet

Jeg aner ikke NOE om mitt, men det kan hende det kommer noen som
ikke er bedt i bryllupet....

ORIGINAL: Sicily

Jeg syns det er frekt å invitere noen i utdrikningslaget som ikke skal i bryllupet. Hadde jeg blitt invitert i et utdrikningslag hadde jeg forventet å få komme i bryllupet. Hadde blitt dødelig fornærmet hvis jeg var en av de venninnene som ikke fikk komme. Hadde jeg visst at jeg ikke var invitert i bryllupet også, hadde jeg ikke kommet i utdrikningslaget. Dette spørsmålet har vært oppe før, og jeg har diskutert det med flere. Alle er enig i at det er frekt og uhøflig gjort.

det var da litt vel påståelig synes jeg! jeg er ikke enig i dette, og synes å huske at det var noen flere også

Jøsses... Aldri falt meg inn en gang at man MÅ invitere alle som kommer i utdrikningslaget i bryllupet.
Sånn er det absolutt ikke blant de jeg kjenner i alle fall. Vært i flere utdrikningslag uten å være i selve bryllupet, og det har vært kjempe hyggelig! Det er jo ment å være en fin dag med venninner, ikke et vorspiel til bryllupet. Blant mine venninner blir det hverken ansett som frekt eller uhøfflig. Er jo bare moro å bli invitert!

ORIGINAL: Trin

Jøsses... Aldri falt meg inn en gang at man MÅ invitere alle som kommer i utdrikningslaget i bryllupet.
Sånn er det absolutt ikke blant de jeg kjenner i alle fall. Vært i flere utdrikningslag uten å være i selve bryllupet, og det har vært kjempe hyggelig! Det er jo ment å være en fin dag med venninner, ikke et vorspiel til bryllupet. Blant mine venninner blir det hverken ansett som frekt eller uhøfflig. Er jo bare moro å bli invitert!

Helt enig! [:)] Tvilte veldig sterkt på at ALLE var enige i at det var frekt

Helt enig med Trin!!! Har vært i to utdrikningslag uten å være bedt i bryllupet. Syns heller ikke det er frekt. Derimot kjempekosli å få lov å være med på[:)]

Er også helt enig med deg!!!

Signerer denne jeg også![:)]

Sign

ORIGINAL: Oline

Etter å ha lest hele tråden, virker det som om de fleste er enige om at det er helt greit å invitere folk til utdrikningslaget, og ikke i bryllupet[:)]

Er jo bare 2-3 som synes det er frekt.

ok, den er god, for det blir sånn her, har jo en liste på over 30 navn allerede, hehe

ORIGINAL: Oline

ORIGINAL: *Frøken Dings*

Jeg syns det er frekt å invitere noen i utdrikningslaget som ikke skal i bryllupet. Hadde jeg blitt invitert i et utdrikningslag hadde jeg forventet å få komme i bryllupet. Hadde blitt dødelig fornærmet hvis jeg var en av de venninnene som ikke fikk komme. Hadde jeg visst at jeg ikke var invitert i bryllupet også, hadde jeg ikke kommet i utdrikningslaget. Dette spørsmålet har vært oppe før, og jeg har diskutert det med flere. Alle er enig i at det er frekt og uhøflig gjort.

Sånn er det her oxo..
Å blir de fornærmet så ja så værsegod[:)]

Hehe, alle utenom meg da! Er IKKE enig i at det er frekt! Flere av de som kommer til å bli invitert i mitt utdrikkingslag kommer ikke i bryllupet! Og det er HELT normalt!

Og meg.
Jeg inviterer også folk til utdrikningslag, som ikke blir invitert i bryllupet.
Og jeg har blitt invitert i utdrikkninslag og ikke i bryllupet. Og kom aldri på at det var noe å bli fornærma for.

Helt normalt her også[:)]

Jeg hadde jenter i utdrikningslaget mitt som ikke var invitert i bryllupet, og jeg har vært i utdrikningslag uten å ha vært invitert i bryllup. Trodde det var helt normalt, og har ikke engang tenkt tanken at det skal være frekt?!

Jeg synes heller ikke det er frekt og uhøflig å be noen i utdrikningslaget og ikke i bryllupet.
Jeg har skrevet en liste til min forlover om hvem jeg vil ha med og det er endel der som ikke er bedt i bryllupet. Dersom vi hadde hatt det på hjemstedet vårt hadde de nok blitt invitert til kaffe, men vi skal gifte oss 2 timer unna så det blir vanskelig.
Men dersom noen av mine venninner føler seg snurte etc, så takker de vel nei. Det får være deres sak. Men det er ihvertfall helt vanlig her å invitere flere enn bare bryllupsgjestene. 

Er de bedt i det ene så er de bedt i det andre, for meg blir det litt feil å be noen til utdrikkingslag men ikke til bryllupet.
Evnt så er de bedt til kaffe, kaker og fest. Men så har vi mer enn god nok plass til alle, blir over 80 til sammen.

Vet mange ber i kun utdrikkingslag da, så tror det er ganske vanlig.

jaja, da var jeg frekk og inviterte noen som ikke var invitert i bryllupet..[8D]

som sakt så hadde jeg venninder som ikke var invitert i bryllupet, og angrer ikke, og de koste seg
å syntes det var stas å få være med på det, og ble ikke skuffa selv om de ikke var invitert i bryllupet. [:)]

Hva når man blir invitert i utdrikningslag til noen som skal reise til utlandet for å gifte seg?
Bør de ikke få utdrikningslag de da? Fordi de velger å gifte seg uten så mye ståhei?
Tror de fleste hadde ønsket å komme i utdrikningslaget selv om de ikke ble invitert i bryllupet.

Vi er gift men hverken mannen min eller jeg ville ha utdrikningslag.

Er det en ting jeg har skjønt i denne bryllupsplanleggingstiden er at folk har UTROLIG mange oppfatninger om hva som bør og ikke bør gjøres. Vi er utradisjonelle og gifter oss i rådhus for så å dra med oss familien til utlandet. Dette fordi vi ikke ønsker for mye oppmerksomhet. På den måten er det mange venninner som ikke får blitt med, og disse regner jeg med veldig gjerne vil bli med på utdrikningslag! Jeg skjønner at mange har meninger om hva man bør og ikke bør gjøre, men er det ikke de som gifter seg som skal bestemme hvordan dagen skal være? Det virker på meg som om det havner nederst på prioriteringslista.. Dette er en spesiell dag, og da virker det litt rart å skulle bli fornærmet for ikke å bli invitert. Det koster faktisk litt å gifte seg.... Men det er bare min mening da...

ORIGINAL: *Frøken Dings*

Hehe, alle utenom meg da! Er IKKE enig i at det er frekt! Flere av de som kommer til å bli invitert i mitt utdrikkingslag kommer ikke i bryllupet! Og det er HELT normalt!

heilt enig sjøl e at d ikke e frekt... her hadde d blitt godtatt da vil e tro[:D]

Back
Topp