ang. uroer

Gabriela

Forumet er livet
nå har vi også introdusert david for uro.. han er helt fascinert, men noen ganger så tror jeg det kan bli litt for mye for han. da begynner han å små sutre... og andre ganger så kan han ligge lenge lenge...
grunnen til småsutringen, kan det skyldes at han blir "overstimulert"???

får en følelse av at han blir irritert fordi han ikke klarer å flytte blikket bort fra uroen....

Om han snur seg vekk så vil han ikke tror jeg. Det har jeg lest i hvert fall. De gir tydelige tegn på at nok er nok, syntes selv det er vanskelig å lese noen ganger hva disse små vil. Sønnen min er også helt fasinert av sin uro over senga. Spiller den bare to ganger før han sovner. Hadde det vært opp til han så kunne den sikkert gått hele tiden.  ( den går rundt i sirkel med bamser på ) 

Det kan nok være noe i det. Om han begynner å sutre mens han kikker å den, så er det nok et tegn på at han er lei ja. Kan jo bli lei av å ligge også. [:)]

ja.. tok den vekk isted da han skulle sove oppi vugga.. åpner han øynene aldri så lite og får øye på uroen så e r han lys våken med en gang....

Her har vi sånn uro som kan hektes av og på. Så jeg hekter den av på kvelden når han skal sove - sånn at han skjønner at nå er det sovetid, og ikke tid for lek. Og så setter jeg den på når han er våken om morgenen. Da ligger han og kikker og ler, mens jeg spiser frokost og fixer meg. Veldig kjekt[:)]

Back
Topp