Ang urin lukt i svangerskapet. litt flaut..

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Er det vanlig med litt sterkere lukt på urinen når man er gravid? Jeg har tatt uv test og den var negativ.
 
Jeg tenker at det helt sikkert er hormonene som gjør at det blir litt mer lukt, også er jo luktesansen vår hinsides åpen nå:)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Er det vanlig med litt sterkere lukt på urinen når man er gravid? Jeg har tatt uv test og den var negativ.

Sniker litt fra juliforum. Jeg syns det var verst lukt i starten. Trodde først at mannfolk hadde bomma kraftig på doskåla, men fant fort ut at det lukta fra meg. Skifta undertøy flere ganger om dagen og dusja minst 1 gang om dagen, drakk veldig mye vann . Likevel lukta det sterkt og veldg uvant. Jeg syns at det har roet seg veldig. Jeg har fremdeles en fremmed lukt, men det er dempet i forhold til hvordan det var i starten.

Likevel lurt å ta uvi-tester slik du har gjort. Det kan være kjekt å vite at vi gravide KAN få andre symptomer enn som ikke-gravide ved uvi, som f. x sterke menssmerter. Jeg fikk sterke smerter i starten av sv.skapet og fikk da vite av jordmor at jeg skulle sjekke meg umiddelbart for uvi.


Håper dette var til hjelp :)
 
Jada veldig vanlig :)
Jeg tror egentlig at det er luktesansen som endrer seg som gjør at vi legger merke til det.
 
Back
Topp