Er det slik at me får ultralyd i uke 18-20 for at det er lettere å sjå kjønn også? I tillegg til at det er best å anslå termin då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Embriks mam
Det er jo da det er normalt med ultralyd, og de fleste får vite kjønn
ORIGINAL: Svartengel
Det eg er redde for. At eg ikkje får ultralyd tidsnok, og at me då ikkje får vite kjønnet helt nøyaktig...
men de ser det senere også da
ORIGINAL: Hyppolyta
å se kjønnet er visst nok sisteprioritert. Viktigste er å se at alt er ok og se termin osv. Så om det er tid eller om det vises veldig godt å ser de det. Har hørt om par som ikke har fått vite det pga dårlig tid osv. Men de aller aller fleste får vite det tror jeg.
Søsteren min fikk vite på UL at det var en jente med ut kom en med tut.
Er det slik at me får ultralyd i uke 18-20 for at det er lettere å sjå kjønn også? I tillegg til at det er best å anslå termin då.
ORIGINAL: t0mmelise
Jeg tror at når du får innkallelse så får du nok rundt den tiden 18-20 uker.. de prøver så godt de kan å få det til å stemme med disse ukene, jeg fikk innkallelse senere enn mange andre men fikk når jeg er 18+1.
Så selv om du venter ennå så har de nok satt opp en time til deg [:)] men man kan se kjønnet like tydelig senere også :)
jeg var med på ultralyd engang med ei venninne og først så ser de om alt er bra osv også på slutten så spurte hun om venninna mi ville vite hva det var.. men de kan jo ta feil..
enten kan tuten være gjemt og de sier jente, ellers så kan de si at det er gutt men så er det navlestrengen.. så er vel ikke så kjempe lurt å kjøpe alt i rosa eller blått [:D]
Håper du snart får innkallelse =)
Jeg tror at når du får innkallelse så får du nok rundt den tiden 18-20 uker.. de prøver så godt de kan å få det til å stemme med disse ukene, jeg fikk innkallelse senere enn mange andre men fikk når jeg er 18+1.
Så selv om du venter ennå så har de nok satt opp en time til deg [:)] men man kan se kjønnet like tydelig senere også :)
jeg var med på ultralyd engang med ei venninne og først så ser de om alt er bra osv også på slutten så spurte hun om venninna mi ville vite hva det var.. men de kan jo ta feil..
enten kan tuten være gjemt og de sier jente, ellers så kan de si at det er gutt men så er det navlestrengen.. så er vel ikke så kjempe lurt å kjøpe alt i rosa eller blått [:D]
Men eg tenker no at, dei veit ikkje eg skal ha time enda, så da gir dei gjerne bort alle timene som er rundt den tida eg er 18-20uker?? [:-][:-]
Men eg tenker no at, dei veit ikkje eg skal ha time enda, så da gir dei gjerne bort alle timene som er rundt den tida eg er 18-20uker?? [:-][:-]
njaa... men da får de bare ta seg tid til deg [:)] så det så [;)] off... ikke godt å vite [&:]
ORIGINAL: siljegulli
Jeg er nesten 20 uker på vei når jeg skal på den ordinære. Så prøv å ikke bekymre deg sånn[:)] Jeg fikk time tidlig, så synes det er fryktelig rart at de ikke fant time til meg en uke tidligere. Men tviler på jeg får gjort noe med det.
Du kan jo ev. ringe lege-kontoret å høre? Sånn at du vet at papirer og sånt er sendt.
Det eg er redde for. At eg ikkje får ultralyd tidsnok, og at me då ikkje får vite kjønnet helt nøyaktig...
men de ser det senere også da
Like tydeleg eller? Er så forbanna på dei dustene på KK no..... [:@][:@]
ORIGINAL: dørti gullkorn
Jeg har fått sendt en henvisning, og den har de ikke fått.. derfor gidder jeg ikke å stresse mer og går privat..
men er uke 17 for tidlig? eller ser man alt da som i uke 18-19`?
ORIGINAL: siljegulli
Ååååå.... Da skjønner jeg at du er j***** forbanna!
Kan være forbanna sammen med deg, kanskje det hjelper litt[:@][:@][:@]
Jeg har fått sendt en henvisning, og den har de ikke fått.. derfor gidder jeg ikke å stresse mer og går privat..
men er uke 17 for tidlig? eller ser man alt da som i uke 18-19`?
Eg er student, så har ikkje råd til å betale det sjølve... [8|][8|]
Meeen jeg lurte på om det er for tidlig med uke 17? det står på hjemmesidene at de tar det fra 17-19.. håper det går..
skal jo på 3D i uke 26-28 og