Ang. ultralyd?

Cameleon

Gift med forumet
Jeg fikk time til en ultralyd undersøkelse idag. Og skjønte først ikke så mye. Jeg er 13+5 når timen er, så det er jo ikke den ordinære heller..?

MEN, så kom jeg på, at for noen mnd siden, når jeg mistet sist, fant de en syste som skulle undersøkes ved ny UL. Så det er nok denne timen jeg nå har fått.. [:)]

Men da blir det vel innvendig UL da? siden de skal studere en syste? Hvordan blir det da? Vil vi se babyen noe særlig?  Sikkert et dumt spørsmål, men... Vil jo sniktitte på babylille når legene først skal sjekke området rundt den!! Men hvordan er det med innvendig UL når man er nesten 14 uker på vei..? Blir bildene tydlige eller..? [8D]

Oh... spennende!
Jeg har dessverre ingen peiling, men håper noen andre som har kan svare deg. [:D]

Takk Surita!! [:D]

Tenker vi får et glimt av LilleBebis!
Først tenkte jeg at det må være en grunn til at de tar utvendig UL etter uke 12, men det er jo sikkert bare for det er mer behaglig for oss? og for bildene da blir klare nok til å se!

Føler meg litt dum, men har aldri tenkt på det før! [8D]

Edit: LovelyTwo: Spennende ja! [:)] Blir kjekt om vi får et glimt av den da! På de to vi har vært på, har vi jo bare fått sett en klump med bankende hjerte! Så blir spennende om vi ser en miniatyrbaby!

Back
Topp