Ang Ull ammeinnlegg

Nnem

Forumet er livet
VIP
Hvor får jeg kjøpt det?
Er en av de få tingene jeg mangler.

[hr]

Var på apoteket i dag og så etter ammeinnlegg i ull. Hvilken størrelser har dere valgt å kjøpe i?
Ble skikkelig forvirret, apoteket hadde bare i small og large. Den large var jo utrolig diger, men small way to small. Har dere fleste kjøpt i medium eller?

Alle slike babybutikker har de. Baby shop o.l. Tror også de har på apoteket. Jeg sliter faktisk mer med å finne de i bomull. Utsolgt overalt nå som det er sommer.

Ikke nødvendigvis om man har eksem og overfølsom hud... [:'(]
Har kjøpt sånne store, supermyke på Babyshop og en annen babybutikk, arvet mange mindre av en venninne. Men har også lest at man ikke skal arve av andre, da det kan ha dannet seg sopp i dem... [8|]
Litt synd, for noen av de var veldig myke med en litt "ullen" side og en strikket, mykere en...

e d berre eg såm bruk engangs ammeinnlegg? fornøyd me dem=)

Vel, de skal ikke være bra når man faktisk har begynt å amme og begynner å bli skikkelig sår - de kan henge seg fast i såre brystknopper og "gnage". I tillegg skal man jo ikke bruke ull bare mot lekkasjen, men fordi det forebygger/lindrer brystbetennelse - blir brystet vått, kan det bli kaldt, og da får man fort betennelse. Varme skal være det aller beste for brystet. [8|]
Dersom man lekker mye anbefales det å bruke ull innerst, og engangsinnlegg utenpå.

okay..

Back
Topp