ang UL

kosemor

Glad i forumet
var på UL på torsdag og da så legen en foster på 0.33mm som stemte med at jeg var 5+6 og de hadde vistsnok sett et bankende hjerte..

siden jeg går på to fragmin sprøyter om dagen,så vil jeg egentlig hå ny UL på torsdag ell fredag for å se om det vokser... vil ikke utsette meg for sprøyter om det går galt..og sist gang jeg mistet hadde jeg litt smerter og ubehag i litt over ei uke før jeg fant ut at jeg var gravid- ingen blødning..

skal egentlig ikke inn igjen før uke 18. Tror dere jeg kan ringe sykehuset å be om å få en kontroll før helgen ell rett over helgen, tar jeg det om ei uke er jeg jo 7+3 så da bør det ha vokst litt?

Jeg går oxo på 2 sprøyter daglig :) Be legen din sende en henvisning til ul mellom uke 10 og 12 :) da ser det mere ut som en baby <3 Og i mellom tia be om å få hcg blodprøver for å se stigninga <3 jeg tar hcg blodprøver 1 gang pr uke :) Har hittils sett perfekte stigninger <3

Jeg går oxo på 2 sprøyter daglig :) Be legen din sende en henvisning til ul mellom uke 10 og 12 :) da ser det mere ut som en baby <3 Og i mellom tia be om å få hcg blodprøver for å se stigninga <3 jeg tar hcg blodprøver 1 gang pr uke :) Har hittils sett perfekte stigninger <3
tar du hcg prøver hos legen da?

Back
Topp