Ang. UL

Vbaby3

Blir kjent med forumet
Hvorfor er det så mange som har vært på UL allerede? Er det medisinske grunner, eller bare etter eget ønske.. Nysgjerrig bare. Gleeder meg til UL!emoticon

Ivf her, og da er det ul i ca. uke 7. Skal ha i uke 10 også..  

Ps: Det er privat, og jeg må betale det selv..

Her er det eget ønske går privat. skal den 4 jan da er jeg nesten 8 uker. Veldig greit å se at ting ser ok ut og så får du en liten anelse om termin stemmer.

Jeg tror at jeg uansett skal ta tidlig ul, dette pågrunn av at jeg har tvillinger fra før og er ganske opptatt av å vite tidlig om jeg venter en eller to babyer

Jeg har vært på  2 alt jeg... Hadde en del blødninger, så ble henvist av legen min...

Ble henvist av lege grunnet magesmerter og kronisk sykdom.

Hadde blødninger så ble privat UL første gang i ca uke 4. Så ble jeg igjen sent fra legen min på UL litt over 5 uker. Så fikk jeg ny time i posten idag for UL i uke 10 sånn ca, for og se hvordan ting ligger an.

Er tilknyttet fertilitetssenteret siden vi måtte ha hjelp for å få nr 1. :) Får litt ekstra oppfølging nå i første trimester der.

Har ikkje vert på UL, men tenkte eg skulle bestille legetime over nyttår, og håper eg får sidan eg har to terminar med 10 dagers mellomrom og ikkje veit kor lange syklusar eg har:P

Diabetes :)

Jeg ville rett og slett bare se om det virkelig var en spire der inne ! Hadde så høy Hcg (2600) og var bare 4+2 uker.
Så skal tilbake i uke 8 og se om det evnt er flere i samme sekken.

Privat UL hos gynekolog, betaler 900 kr per gang.

Hatt private UL med mine to andre barn også :)

Klarer ikke la være, så lenge teknologien er der og skriker etter å bli brukt

Back
Topp