Ang UL og sånt...

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Er det noen har inne som har vært til UL i uke 6-7 og sett hjertet banke???

Uansett: hvilke uke var dere i??

Jepp nysgjerrig...

var i uke 7 med junior, og da så vi hjerte slå, denne gang var jeg 8 uker [:D]

Jeg var på ul i uke 6, da slo hjertet! [:D] Tror det var 6+2 mer nøyaktig...

Skal du på ul??

Var til ul 6+1 sist, da slo hjertet;)
Var innvendig da.

Tenker mer på UL pga blødningene mine...Hvis legen er enig..Hvis ikke så blir det i uke 12 uansett...

Lurer jo så fælt på hvorfor jeg blør så mye...Tenkte å få svar en gang skyld...
[:)]

Håper det gir seg nå!!! Og at du får skikkelig svar!!! 

Du burde vel kunne bli henvist til en ul nå så lenge du blør såpass mye?
Ville tatt en tlf til legen og hørt jeg[:)] Med henvisning koster det ikke noe heller[:)]
Masse lykke til snuppa, håper du snart får se at alt er fint med lille spire[;)]

Takk...Ja, håper litt på at vi finner ut ja...Som han sa sist så trodde han at det kom pga av morkaka festa seg[8|] Fanken til godt den skal feste seg da...[:-]

Er nok ikke det som er problemet her nå i alle fall...Kan godt hende jeg var litt snill når jeg fortalte hvor mye jeg blødde...

Jeg skal jo til legen på tirsdag og ha GU[:'(] Så får håpe jeg får en henvisning da...Kan ikke si at jeg "gleder" meg til GU og blør[:o] *eeeekkelt.*[:o]

er bare glad jeg ikke har vondt jeg...Da hadde jeg nok vært mer på tuppa..[:-]

jeg var i uke 7+2 iflg gyn og så hjertet [:)]

Jeg var i uke 6+ og da så han ikke. Var tilbake i går og da var han visst usikker så fikk komme til en annen med bedre ul-utstyr og da så jeg hjertet og alt som var inni der! Er tydeligvis stor forskjell på ul-apparatene! Kan være greit og vite slik at man ikke blir over-nervøs hvis man drar på ul veldig tidlig.

Skjønner at du vil ha en henvisning for å se at alt er bra med spiren i og med at du blør så mye. Så ring legen og få deg en ultralydtime[:)] Ditt tilfelle er jo helt spesielt og du bør virkelig få komme og se at alt er i orden. Jeg har jo ingen spesielle ting som gjør at jeg må ha tidlig ultralyd, men jeg fikk uten at jeg måtte forklare meg. Så håper at du får det uten problem. Og jeg tror nok at spiren din har det helt fint inni magen din[:)] Så i hvertfall ut som du var veldig gravid på bildet du la ut her inne[8D][:D]

Signerer flere av de andre her, og synes du bør be legen om henvisning til ul.
Virker jo som du føler deg ganske trygg, men må være godt å få en bekreftelse på at alt er i orden [;)]

ORIGINAL: Nummi

Jeg var i uke 6+ og da så han ikke. Var tilbake i går og da var han visst usikker så fikk komme til en annen med bedre ul-utstyr og da så jeg hjertet og alt som var inni der! Er tydeligvis stor forskjell på ul-apparatene! Kan være greit og vite slik at man ikke blir over-nervøs hvis man drar på ul veldig tidlig.

godt åvite.. jeg skal på ul på ons... tror jeg er noen dager kortere på vei enn det som står her på grunn av uoversiktlige sykluser...

Da skal jeg se om jeg husker å be om en henvisning...[8D]

Kunne ha vært greit å vite...

[8D]

Takk for hjelpa da snupper...[:D]

Back
Topp