Ang ukens bildet

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
Er det sånn at man MÅ ha fargerbildet??

Jeg tar masse bilder i svart/hvitt de er ikke "fixa" på da....

Nei..jeg også tar masse svart/hvitt bilder...de er da ikke fiksa på i det hele tatt...[8|] Det var da en merkelig regel i så fall....syns jeg..

det må vel være lov d [&:]

Sånn svart/hvitt funksjon er ikke noe alle kameraer har, men mange nye kameraer gir mulighet til å ta slike bilder, og da syns jeg nesten man må få delta med det, så lenge bildet ikke er retusjert eller fiksa på noen måte..[8|]

Vil bare si at det er feil dersom det plutselig ikke er "lov" å ha med svart/hvit bilder lenger for det er mange som har bidratt med svart/hvit bilder tidligere.

Dette er en regel som ikke burde bli med!
Kan ikke komme med slike regler nå liksom... 

Jeg må innrømme at jeg pleier som regel å fikse litt på bildene altså, beskjære de og forandre størrelse

Hoho, jeg er morsom

Gjør meg forresten ingen ting med svart/hvitt bilder [:D]

Har ikke tatt noen ennå, men det er kun fordi jeg har glemt det [:D][8D]

De bildene som blir fikset på er jo bilder som er blitt fikset på igjen ETTER at man har tatt bildet og fikset det på pc. Når bildet er blitt tatt i svart/hvit så er de orginale bilder i svart/hvit farge bare så skjønner ik at d ik skal gå. dessuten så stemmer folk på bildet og ik pga fargen uansett.

Men spiller det noen rolle om bildet er i farger eller ikke da....ungene er jo like nydelige uansett, og det er jo bildet i seg selv vi stemmer på...ikke fargene...[8|] ...fullt mulig å ta "dårlige" bilder i svart/hvitt også...

skal vi ta en avstemmning?

Back
Topp